Dostawa drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, rękawic medycznych, podkładów i pieluchomajtek

Publication date 2018-01-17
End date 2018-01-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
Miejscowość Branice
Województwo opolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506831-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331411104, 331411166, 184243000, 337711006, 337710005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, rękawice medycznych, podkładów i pieluchomajtek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0438f85b-ecd6-4f88-b145-254c2067993d
Biuletyn 506831-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
Regon 000291055
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Branice
Zamawiajacy kod pocztowy 48-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon (077) 4034302
Zamawiajacy fax (077) 4868446
Zamawiajacy email sekretariat@swsb.pl
Adres strony url www.szpitalbranice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbranice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, pocztą, kurierem lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, rękawic medycznych, podkładów i pieluchomajtek
Numer referencyjny Pn 1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, rękawice medycznych, podkładów i pieluchomajtek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na pisemne wezwanie zamawiającego, złoży następujące dokumenty: • Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. • Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy na każdym etapie postępowania do dostarczenia: Kopii certyfikatów zgodności i deklaracji zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych oraz w przypadku wątpliwości próbek wybranego asortymentu celem sprawdzenia spełniania wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis zawarty w zał. nr 2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa opatrunków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nir 2
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nir 2
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 2
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa podkłady na kozetki i prześcieradła jednorazowe na gumce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 2
  

Criterion

Kryteria termin wymiany wadliwego towaru
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)