Dostawa artykułów spożywczych sypkich, mięsa i wędlin, warzyw i owoców

Publication date 2018-01-18
End date 2018-01-26 00:00:00
Instytucja SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
Miejscowość Wilkowice
Województwo śląskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507510-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151110009, 156131009, 158122005, 31425003, 153321005, 151130003, 151120006, 152200006, 153314702
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów sypkich, mięsa i wędlin dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz.
2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego.
4. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo opcji, tj możliwość zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamówień realizowanych na podstawie umowy z uwzględnieniem prawa opcji, nie przekroczy łącznej wartości umowy.
5. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winne być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 149 ), w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP).
6. Oznaczenie CPV: 15111000-9, 15112000-6, 15113000-3, 15131130-5, 15220000-6, 15613100-9, 15614100-6, 15851210-3, 15851110-2, 15812200-5, 15331470-2, 03142500-3, 15400000-2, 15332100-5, 15300000-1.
7. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet.
8. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1ff77162-cc14-4c5d-a6b6-9a6a5e78156a
Biuletyn 507510-N-2018
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
Regon 010657175
Zamawiajacy adres ulica Żywiecka
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Wilkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 43-365
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48338122020
Zamawiajacy fax +48338123098
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
Adres strony url http://www.szpital-kolejowy.com/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-kolejowy.com/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych sypkich, mięsa i wędlin, warzyw i owoców
Numer referencyjny ZP/271/2/AŻ/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów sypkich, mięsa i wędlin dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. 4. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo opcji, tj możliwość zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamówień realizowanych na podstawie umowy z uwzględnieniem prawa opcji, nie przekroczy łącznej wartości umowy. 5. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winne być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 149 ), w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP). 6. Oznaczenie CPV: 15111000-9, 15112000-6, 15113000-3, 15131130-5, 15220000-6, 15613100-9, 15614100-6, 15851210-3, 15851110-2, 15812200-5, 15331470-2, 03142500-3, 15400000-2, 15332100-5, 15300000-1. 7. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. 8. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15111000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (dostawy pieczywa, nabiału) stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki o których mowa w ppkt 1.3 musi spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania /Oświadczenie spełniające wymogi określone w Rozdziale 10 siwz dołącza się do oferty/. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp /Oświadczenie przekazuje się zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia/.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. /Dokument spełniający wymogi określone w Rozdz. XIII niniejszej SIWZ składa na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona/
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis potwierdzający spełnianie przez oferowane dostawy istotnych wymagań określonych przez zamawiającego w formularzu Specyfikacja parametrów technicznych oraz wyposażenia, w formie wypełnionej tabeli, sporządza się wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do siwz i dołącza się go do oferty. Oświadczenie że wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 149 ), w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP). Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia dokumentu potwierdzającego wdrożenie i realizację systemu HACCP.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Do oferty należydołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawniających w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wyklucza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyjątek stanowią: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą i niniejszą umową; b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c) wystąpią zmiany publiczno-prawne (tj. zmiana podatku VAT, cła) skutkujące zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu zawartej umowy; d) w wyniku nadzwyczajnej zmiany okoliczności, spełnienie świadczenia groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą a czego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy; e) wystąpi przypadek zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem niniejszej umowy ( w takiej sytuacji dopuszcza się zmianę na nowy produkt a tych samych lub lepszych parametrach , po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie);
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 07:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Artykuły sypkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup artykułów sypkich
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Cukier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - Cukier
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - Przyprawy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Tłuszcze, sery, jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 – Tłuszcze, sery, jaja
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Przetwory, mrożonki, susz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 – Przetwory, mrożonki, susz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Mięso wieprzowe i wołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15111000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 – Mięso wieprzowe i wołowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – Wędliny z mięsa wieprzowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15113000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 – Wędliny z mięsa wieprzowego
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 – Wędliny z mięsa drobiowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 – Wędliny z mięsa drobiowego
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 – Mięso drobiowe świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 – Mięso drobiowe świeże
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 – Ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 – Ryby mrożone
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 – Warzywa, owoce – świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331470-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 – Warzywa, owoce – świeże
  

Criterion

Kryteria Minimalna wartość zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji zlecenia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)