Publication date |
2018-01-18 |
End date |
2018-01-26 00:00:00 |
Instytucja |
Zespół Szkół w Malawie |
Miejscowość |
Malawa |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Wody mineralne,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
507498-N-2018 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
158100009, 152111001, 153000001, 151000009, 158000006, 155000003, 31425003, 158943004, 159810008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
2391ae14-312d-452b-b350-dc3c26079748
|
Biuletyn |
507498-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Malawie
|
Regon |
113139400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Malawa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 554 225
|
Zamawiajacy email |
szkolamalawa@wp.pl
|
Adres strony url |
www.gminakrasne.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminakrasne.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminakrasne.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście w Urzędzie Gminy Krasne lub przesłać na wskazany niżej ades
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121, pok. nr 18 (Sekretariat Urzędu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa żywności do Zespołu Szkół w Malawie w 2018 roku”.
|
Numer referencyjny |
ZSM.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
9
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy różnych artykułów spożywczych (z podziałem na dziewięć części) wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
2. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji wszystkich części zamówienia: do 31.12.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do
SIWZ.2.Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu stwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w ust.2 pkt 2.1. lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. -Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym
mowa w ust.2 pkt 2.1. lit. a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. -Dokumenty są składane w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. -Dokumenty sporządzone w języku
obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1-9 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo
potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/ Osób
podpisujących nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Treść
pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik
jest upoważniony. Pełnomocnictwo potwierdzające upewnienia do podpisania ofert musi być
złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 3.Jeżeli Wykonawca polega na
wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub
zdolnościach finansowych innych podmiotów, złoży w ofercie , w szczególności , pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9
rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 poz. 1126)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z opisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
RYBY I MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15211100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna świeżych warzyw i owoców wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO I WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY MLECZARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
WYROBY GARMAŻERYJNE -DANIA GOTOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych-gotowych dań wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
WODA MINERALNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |