GuidZP400 |
a25287be-fa4f-4c91-b063-25136067521a
|
Biuletyn |
507403-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 348 60 20
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 24 53
|
Zamawiajacy email |
edyta.cirocka@zie.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
https://dzp.pg.edu.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://dzp.pg.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dzp.pg.edu.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzeseł dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
ZP/12/018/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, które muszą być fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów wg szczegółowego opisu zawartego w pkt. 8 nie będące przedmiotem praw osób trzecich.
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia maksymalnie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego wydającego dokument urzędu lub organu oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji;
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.
86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia dokumentacji technicznej dla krzeseł.
a) Przez dokumentację techniczną Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów krzeseł, karty produktu albo karty katalogowe produktu. Dokumentacja musi potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów wyspecyfikowanych w rozdziale III SIWZ pkt. 8 wraz z tabelą.
b) Specyfikacje techniczne lub inne dokumenty ponadto muszą zawierać nazwę producenta zaoferowanego sprzętu oraz model lub typ lub numer katalogowy lub inne dane identyfikujące produkt u producenta , informacje o zastosowanej tkaninie i jej parametrach oraz wskazywać pozycję formularza rzeczowo-cenowego której dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy
dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest:
a) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 1 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności i zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie,
b) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
|
IV 4 4 data |
2018-01-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|