Dostawa zestawów do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym z krwi pełnej i metodą aferezy wraz z dzierżawą urządzenia niezbędnego do prawidłowego wykonania procedury inaktywacji czynników zakaźnych

Publication date 2018-01-18
End date 2018-01-26 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507396-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zestawów do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym z krwi pełnej i metodą aferezy wraz z dzierżawą urządzenia niezbędnego do prawidłowego wykonania procedury inaktywacji czynników zakaźnych
1) Zestawy do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym z krwi pełnej – 3000 szt.
2) Zestawy do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym metodą aferezy – 300 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aafb800e-21be-46dd-bfd1-3d0143915faf
Biuletyn 507396-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Regon 29111500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wierzbowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 672 030
Zamawiajacy fax 178 672 037
Zamawiajacy email sekretariat@rckk.rzeszow
Adres strony url www.rckk.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckk.rzeszow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym z krwi pełnej i metodą aferezy wraz z dzierżawą urządzenia niezbędnego do prawidłowego wykonania procedury inaktywacji czynników zakaźnych
Numer referencyjny DTZ.261.3 ZP.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa zestawów do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym z krwi pełnej i metodą aferezy wraz z dzierżawą urządzenia niezbędnego do prawidłowego wykonania procedury inaktywacji czynników zakaźnych 1) Zestawy do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym z krwi pełnej – 3000 szt. 2) Zestawy do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu uzyskanym metodą aferezy – 300 szt.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 2.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 3.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 6 ). 2. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodnie z zał. 7 ) 3. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zgodnie z zał. nr 8), 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI. A- 3b) składa dokument lub dokumentu wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B-1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa wyżej, muszą być złożone w postaci oryginału lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i przetłumaczonych na język polski.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty na potwierdzenie że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego : 1) Deklaracja zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny. 2). Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679, z późn zm. ). 3). Specyfikację techniczną lub kartę katalogową producenta potwierdzającą oferowane parametry jakościowo – techniczne urządzenia. 4). Dokumentacja potwierdzająca wykonanie walidacji procesu inaktywacji wraz z opisem zakresu wykonanych badań. 5). Certyfikaty jakości poświadczające skuteczność metody inaktywacji.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 2), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), (zgodnie z zał. nr 3), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie: a). zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu zamówienia do 20 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. b). zmiany warunków i terminów płatności – zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania, c). zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia; d). zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych e). zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. w przypadku: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy; 2) powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 2. Wydajność procesu inaktywacji ( możliwość przeprowadzenia procesu inaktywacji w tym samym czasie więcej niż jednego zestawu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 1. Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 3. Czas usunięcia awarii
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)