Dostawa ochraniaczy foliowych na obuwie

Publication date 2018-01-18
End date 2018-01-26 00:00:00
Instytucja Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507165-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Ochraniacze foliowe na obuwie, jednorazowego użytku z gumką.
1. Materiał – folia PE
2. Gramatura 0,03µ.
3. Kolor niebieski.
4. Rozmiar standard.
5. Pakowanie maks: 500 par.
Wielkość zamówienia: 20 000 par.
Wymagane w ofercie dokumenty: certyfikat CE, deklaracja zgodności producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f3accac-2ba7-42ae-89b4-236e72aec2b6
Biuletyn 507165-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
Regon 14013034600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszykowa
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00671
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 845 557
Zamawiajacy fax 261 845 135
Zamawiajacy email zp@wckik.pl
Adres strony url www.wckik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wckik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej w postaci dokumentu papierowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78; 00-671 Warszawa 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ochraniaczy foliowych na obuwie
Numer referencyjny 1/D/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Ochraniacze foliowe na obuwie, jednorazowego użytku z gumką. 1. Materiał – folia PE 2. Gramatura 0,03µ. 3. Kolor niebieski. 4. Rozmiar standard. 5. Pakowanie maks: 500 par. Wielkość zamówienia: 20 000 par. Wymagane w ofercie dokumenty: certyfikat CE, deklaracja zgodności producenta.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłt tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie Wykonawcy zawierające informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego (art. 91 ust. 3a ustawy) według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)