GuidZP400 |
881dfc00-dcea-4705-a262-368f079e86a5
|
Biuletyn |
507021-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
|
Regon |
80566600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Andrychów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 752 446
|
Zamawiajacy fax |
338 754 559
|
Zamawiajacy email |
szpital@szpital.info.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.info.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.info.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.info.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, osobiści, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny, ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, II piętro Administracja pok. A-306 Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych.
|
Numer referencyjny |
ZP/2500/01/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny brutto w następującej sytuacji:
a) zmiany stawki podatku VAT i o wartość zmiany kwoty tego podatku,
b) obniżenia cen przez Wykonawcę.
2. O zmianie cen wskazanych w pkt 1 ppkt a) skutkującej zmianą cen brutto, Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej na 7 dni przed planowaną dostawą. Po ewentualnym wyrażeniu zgody przez Zamawiającego dokonanie zmiany odbywa się w formie pisemnego aneksu do umowy.
3. Obniżenie ceny jednostkowej towaru nie wymaga formy pisemnej z uwagi na okresowe promocje.
|
IV 4 4 data |
2018-01-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|