Dostawa wyposażenia dla nowego oddziału łóżkowego (DFP.271.5.2018.AB)

Publication date 2018-01-19
End date 2018-01-29 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Wyposażenie domowe,
  • Różny sprzęt,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507639-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 397000009, 392000004, 393000005, 331921003, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia dla nowego oddziału łóżkowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9e7052a-b9aa-4f37-8790-33720df7d32a
Biuletyn 507639-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla nowego oddziału łóżkowego (DFP.271.5.2018.AB)
Numer referencyjny DFP.271.5.2018.AB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyposażenia dla nowego oddziału łóżkowego
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 68077,10
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta, oświadczenia autoryzowanego dystrybutora – potwierdzające, że oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1 - 400,00 zł; część 2 - 100,00 zł; część 3 - 100,00 zł; część 4 - 30,00 zł; część 5 - 900,00 zł; część 6 - 150,00 zł;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Reguluje wzór umowy, będący załącznikiem do specyfikacji.
IV 4 4 data 2018-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16863,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Biurko - 2 sztuki; 2. Biurko - 2 sztuki; 3. Blat - 1 sztuka; 4. Blat - 1 sztuka; 5. Szafka - 2 sztuki; 6. Szafka - 4 sztuki; 7. Szafka - 6 sztuk; 8. Szafka - 6 sztuk; 9. Regał - 2 sztuki; 10. Regał - 1 sztuka; 11. Regał - 1 sztuka; 12. Stolik - 1 sztuka; 13. Stół - 2 sztuki; 14. Panel z płyty - 1 sztuka; 15. Panel z płyty -1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3900,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Chłodziarka do zabudowy - 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5490,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Fotel - 8 sztuki; 2. Krzesła - 4 komplety; 3. Krzesło - 9 sztuka; 4. Krzesło - 1 sztuka; 5. Taboret - 24 sztuki;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1178,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek do sprzątania - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34045,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Łóżko - 9 sztuk; 2. Szafka przyłóżkowa - 9 sztuk; 3. Taboret - 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Kosz - 30 sztuk
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)