Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 i Rimage 2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie

Publication date 2018-01-19
End date 2018-01-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505926-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 300000009, 301900007, 302340008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 i Rimage 2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie - 2 zadania (części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3d4e2f7-44ef-49e0-bd4d-4f8047722fb1
Biuletyn 505926-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Regon 29027400000
Zamawiajacy adres ulica Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 813 90 21
Zamawiajacy fax 918 139 079
Zamawiajacy email przetargi@spwsz.szczecin.pl
Adres strony url www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsz.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwsz.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830, osobiscie lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311 - II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 i Rimage 2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie
Numer referencyjny EP/220/109/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 i Rimage 2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie - 2 zadania (części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dotyczy zadania nr 1 - Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże , że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 ( dwie) dostawy artykułów biurowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (każda dostawa)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dowody, o których mowa powyżej należy złożyć w odniesieniu do każdej dostawy wskazanej przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci (dotyczy zadania nr 1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie następujących dokumentów: 1) Dokumentów opisujących oferowane dostawy (stron katalogowych lub folderów, ulotek informacyjnych itp.) w j. polskim dla oferowanych produktów przez wykonawcę ze wskazaniem w nich oferowanego asortymentu, podając nr pozycji w zadaniu, , pozwalających na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ dla Zadania nr 1.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 6
IV 4 4 data 2018-01-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 161 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek Rimage Everest 2400,2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 3 pozycji.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)