DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Publication date 2018-01-19
End date 2018-02-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski, Wydział Chemii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507649-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegóły przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0783e3fa-1675-44c8-ad4f-eb833ae66ec1
Biuletyn 507649-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski, Wydział Chemii
Regon 130100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Joliot-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3757302, 3757361
Zamawiajacy fax 713 757 420
Zamawiajacy email finanse@wchuwr.uni.wroc.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Szkoła Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Finansowa Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego – 50-383 Wrocław, ul.F.Joliot-Curie 14 pokój nr 10
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer referencyjny WCH.2420.35.2017.AB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegóły przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę sprzętu będącego przedmiotem zamówienia lub podobnego o wartości brutto nie mniejszej niż : Zadanie 1: 61 000,00 zł Zadanie 2: 6 000,00 zł Zadanie 3: 13 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (na/lub w formie druku załącznik Nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia w odpowiedzi na wezwanie: a) wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza podanie opisu technicznego na osobnych stronach. W opisie technicznym należy podać producenta i model urządzenia oraz podstawowe parametry jego elementów składowych wymienionych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy jednym z parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego jest wydajność procesora, Wykonawca musi podać producenta i model zaoferowanego procesora. Jeżeli producentem (w rozumieniu: składanie z gotowych elementów) oferowanego komputera jest Wykonawca, oferta musi również zawierać dokładne informacje o producencie i modelu każdego z elementów składowych. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego opisu, z którego w sposób niebudzący wątpliwości powinno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w SIWZ. b) Zgodność oferowanego sprzętu z podanym w SIWZ opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana na podstawie złożonej specyfikacji sprzętu w postaci kart katalogowych lub innych równoważnych dokumentów (np. wydruków ze strony internetowej producenta zawierających pełny adres tej strony) dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie dokumentacji producenta sprzętu w języku angielskim. W razie wątpliwości, czy oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne określone w SIWZ, Zamawiający może dodatkowo dokonać ich weryfikacji na podstawie szczegółowych danych (takich jak np. pełna instrukcja obsługi, oficjalne informacje wsparcia technicznego producenta, itp.) dostępnych na stronach internetowych producenta sprzętu lub jego poszczególnych elementów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta i/lub typu dostarczanego sprzętu na wniosek wykonawcy pod warunkiem że oferowany sprzęt będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie lub niższej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2018-02-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)