Dostawa żywności

Publication date 2018-01-23
End date 2018-01-31 00:00:00
Instytucja Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508852-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 153311709, 152200006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a (Mrożonki owocowe i warzywne), nr 2b (Ryby i przetwory rybne), nr 2c (Jaja świeże, klasa jakości A) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4747732-db3b-4ea8-9a25-bf938cbc4521
Biuletyn 508852-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Szpital Zespolony
Regon 51065089000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (089) 532 6349
Zamawiajacy fax (089) 5326349
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.olsztyn.pl
Adres strony url www.szpital.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.olsztyn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.olsztyn.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofert pisemnie, pocztą.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, Sekretariat, ul. Niepodległości 44, 10 - 045 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności
Numer referencyjny DZZ-382-6/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a (Mrożonki owocowe i warzywne), nr 2b (Ryby i przetwory rybne), nr 2c (Jaja świeże, klasa jakości A) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-26T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: 1. Dotyczy części nr 1, 2, 3 - Zezwolenie na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności oraz nadany numer weterynaryjny. 2. Dotyczy części nr 3 - Zgodę na produkcję jaj konsumpcyjnych i sprawowanie nadzoru nad ich produkcją.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolności technicznej i zawodowej - wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych części, na które wykonawca składa ofertę: Numer części Wartość Część nr 1 4 700,00 zł Część nr 2 6 500,00 zł Część nr 3 4 400,00 zł 2. Dotyczy części nr 1, 2, 3 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Dotyczy części nr 1 – Decyzji PPIS zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). 2. Dotyczy części nr 2, 3 – Decyzji PPIS lub PLW zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). 3. Dotyczy części nr 1 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 4. Dotyczy części nr 2, 3 – Dokumentu wydanego przez PPIS lub PLW dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 5. Dotyczy części nr 3 – Postanowienia zawierającego zgodę na produkcję jaj konsumpcyjnych i sprawowanie nadzoru nad ich produkcją, wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii ( nr wet.). 6. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dotyczy części nr 1 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP. W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 2. Dotyczy części nr 2 i 3 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PLW lub PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP. 3. Dotyczy części nr 1, 2 i 3 - Oświadczenia o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy – kopię certyfikatów. Wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 4. Dotyczy części nr 1 i 2 – Certyfikatu systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnie z którymi pracuje producent oferowanych wyrobów: IFS lub BRC lub FSSC 22000 lub 2200:2005), ważne kopie w języku polskim lub angielskim. 5. Dotyczy części nr 3 – Badanie z ostatniego kwartału fermy i jaj w kierunku Salmonelli. 6. Zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a (Mrożonki owocowe i warzywne), nr 3b (Ryby i przetwory rybne), nr 3c (Jaja świeże, klasa jakości A) do SIWZ, Formularz cenowy. 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4.Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 i pkt 1.3 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Katalog zmian został opisany w projekcie umowy. 2.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy)
IV 4 4 data 2018-01-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mrożonki owocowe i warzywne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek owocowych i warzywnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ryby i przetwory rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb i przetworów rybnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jaj świeżych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)