Dostawa monitorów dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Publication date 2018-03-06
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524148-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 20 szt. monitorów dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07c6b03f-d5a8-4d3d-8d3d-5c20512626a6
Biuletyn 524148-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Regon 27015111000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-024
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6093140
Zamawiajacy fax 32 6093154
Zamawiajacy email dzp@wpr.pl
Adres strony url www.bip.wpr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wpr.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wpr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub przesyłką pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa monitorów dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer referencyjny WPR/ZP/09/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 20 szt. monitorów dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Do 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego ( na wezwanie Zamawiającego) Wykonawca złoży: deklaracje zgodności CE lub innego równoważnego dokumentu dla oferowanego sprzętu
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 5 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy tylko w następujących okolicznościach: 1)zmiany stawki podatku VAT, 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli dotyczą przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)