Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Dzialu Serologii i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Publication date 2018-03-06
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526908-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu laboratoryjnego: probówki, zestawy do OB, końcówki do pipet, pojemniki jałowe i niejałowe, szkiełka podstawowe, ezy polistyrenowe, cylindry miarowe, płyty do oznaczania grup krwi.termometry elektroniczne, czasomierze.
Pakiet nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wymazówek flokowanych, środka mukolitycznego do upłynniania plwociny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8067250-85a2-421b-a16a-595b1d873318
Biuletyn 526908-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny zespół opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.busko.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Dzialu Serologii i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/09/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu laboratoryjnego: probówki, zestawy do OB, końcówki do pipet, pojemniki jałowe i niejałowe, szkiełka podstawowe, ezy polistyrenowe, cylindry miarowe, płyty do oznaczania grup krwi.termometry elektroniczne, czasomierze. Pakiet nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wymazówek flokowanych, środka mukolitycznego do upłynniania plwociny.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 77698,63
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3.SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Pakiety nie mniej niż: - pakiet nr 1 – 65 000,00 zł, - pakiet nr 2 –15 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3.SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Pakiety nie mniej niż: - pakiet nr 1 – 65 000,00 zł, - pakiet nr 2 –15 000,00 zł.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. z 2017, poz. 211) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądnie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych; 2) Opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Pakiecie nr 1 Załączniku nr 1, Pakiecie nr 2 Załączniku nr 1; 3) próbki po 5 szt. na każdą pozycję z Załącznika nr 1 Pakietu nr 1 i Załącznika nr 1 Pakietu nr 2.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Pakiet nr 1 Załącznik nr 1, Pakiet nr 2 Załącznik nr 1, parametry punktowane stanowiące Pakiet nr 1 Załącznik nr 2, Pakiet nr 2 Załącznik nr 2. 3) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany: 1) zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2) zmiana stawki podatku VAT, 3) zmniejszenie ceny jednostkowej , 4) wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia. 5) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, 6) możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy. 7) Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez wpływu na jakość, 9) zmianę sposobu konfekcjonowania.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60235,67
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa probówek, zestawów do OB, pojemników, końcówki do pipet, korki karbowane, szkiełka podstawowe, pałeczki, pęsety, termometr, płyty do oznaczeń grup krwi.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17462,96
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wymazówek flokowanych, środka mukolitycznego do upłynniania plwociny.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)