Sukcesywna dostawa etykiet samoprzylepnych od 01.04.2018 r. do 31.03.2019 r.

Publication date 2018-03-06
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Instytut Logistyki i Magazynowania
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526589-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 229934001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa etykiet m.in.: etykiet matowych, termicznych, specjalnych, kolorowych, transparentnych, foliowych do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze składanymi zamówieniami w trakcie obowiązywania umowy oraz parametrami określonymi w formularzu ofertowym.
Zamówienie obejmuje III części:
a) Część I Etykiety matowe
b) Część II Etykiety różne
c) Część III Etykiety foliowe
- zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9a40f9f-2469-40c1-9683-f4c628df1180
Biuletyn 526589-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Logistyki i Magazynowania
Regon 1860300000
Zamawiajacy adres ulica ul. E. Estkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61755
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 504 890
Zamawiajacy fax 618 526 376
Zamawiajacy email office@ilim.poznan.pl
Adres strony url http://www.ilim.poznan.pl/
Adres strony internetowej http://www.ilim.poznan.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ilim.poznan.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ilim.poznan.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Logistyki i Magazynowania ul. E. Estkowskiego 6 61-755 Poznań kancelaria wejście A
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa etykiet samoprzylepnych od 01.04.2018 r. do 31.03.2019 r.
Numer referencyjny PRZ/00004/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa etykiet m.in.: etykiet matowych, termicznych, specjalnych, kolorowych, transparentnych, foliowych do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze składanymi zamówieniami w trakcie obowiązywania umowy oraz parametrami określonymi w formularzu ofertowym. Zamówienie obejmuje III części: a) Część I Etykiety matowe b) Część II Etykiety różne c) Część III Etykiety foliowe - zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy w wysokości 20 % zamówienia podstawowego polegających na zwiększeniu maksymalnych ilości określonych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1.
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (Wykonawca wpisany do KRS albo CEIDG nie ma obowiązku dostarczenia w/w dokumentów);
Inne dokumenty niewymienione a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a) Rozdziału 8 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. d) dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. e)W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wykonawca może dołączyć do oświadczenia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Poza przypadkami wskazanymi w art. 144 ust. ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z Umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych. 2. Na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a. w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT. 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem w formie pisemnej o rozpoczęcie negocjacji oraz jednocześnie przedłożyć kalkulację, z której wynikać będzie rzeczywisty wpływ wprowadzonych zmian na wysokość przewidzianego wynagrodzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Etykiety matowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Etykiety różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Etykiety foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)