Rozbudową posiadanego przez Wielkopolskie Centrum Onkologii systemu ERP o nowe moduły.

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527318-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu informatycznego IMPULS EVO o dodatkowe moduły: Portal, Elektroniczna Akceptacja Urlopów, Elektroniczna Akceptacja Faktur. B. Szczegółowe wymagania dotyczące usług rozbudowy systemu informatycznego IMPULS EVO o dodatkowe moduły: Portal, Elektroniczna Akceptacja Urlopów, Elektroniczna Akceptacja Faktur.
1. Termin gwarancji dla dostarczonego oprogramowania - od daty wykonania przedmiotu Umowy do 16.05.2019 r.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni:
1) wszelkie usługi wdrożeniowe zapewniające poprawne działanie wszystkich elementów systemu ERP w szczególności: przydzielenie użytkownikom uprawnień, konfigurację polegającą na utworzeniu odpowiednich profili w interfejsach dla poszczególnych grup zawodowych, parametryzację zgodnie z życzeniami użytkowników, wgranie słowników podstawowych.
2) Usługi szkoleniowe, w wyniku których zostanie przekazana użytkownikom niezbędna wiedza do samodzielnej eksploatacji systemu. Szkolenie dla maksymalnie 60 osób w trzech terminach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10821ec4-df19-44ab-8952-768d0f7425eb
Biuletyn 527318-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Regon 29120400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Garbary
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61866
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618850500
Zamawiajacy fax 618 521 948
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony url www.wco.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.wco.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wco.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie ofert w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria, Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudową posiadanego przez Wielkopolskie Centrum Onkologii systemu ERP o nowe moduły.
Numer referencyjny 31/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu informatycznego IMPULS EVO o dodatkowe moduły: Portal, Elektroniczna Akceptacja Urlopów, Elektroniczna Akceptacja Faktur. B. Szczegółowe wymagania dotyczące usług rozbudowy systemu informatycznego IMPULS EVO o dodatkowe moduły: Portal, Elektroniczna Akceptacja Urlopów, Elektroniczna Akceptacja Faktur. 1. Termin gwarancji dla dostarczonego oprogramowania - od daty wykonania przedmiotu Umowy do 16.05.2019 r. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni: 1) wszelkie usługi wdrożeniowe zapewniające poprawne działanie wszystkich elementów systemu ERP w szczególności: przydzielenie użytkownikom uprawnień, konfigurację polegającą na utworzeniu odpowiednich profili w interfejsach dla poszczególnych grup zawodowych, parametryzację zgodnie z życzeniami użytkowników, wgranie słowników podstawowych. 2) Usługi szkoleniowe, w wyniku których zostanie przekazana użytkownikom niezbędna wiedza do samodzielnej eksploatacji systemu. Szkolenie dla maksymalnie 60 osób w trzech terminach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do siwz.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1.W celu wykazania spełnienia warunku: Zdolności techniczne i zawodowe, zamawiający wymaga: wykazu usług obejmującego co najmniej jedną usługę wdrożenia oprogramowania klasy ERP o wartości min. 100 000 zł brutto, która obejmowała swoim zakresem funkcjonalnym co najmniej następujące aplikacje: Elektroniczna Akceptacja Urlopów, Elektroniczna Akceptacja Faktur, Portal Pracowniczy, na kwotę minimalną 100 000,00zł wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami: 1) Kierownik Projektu - minimalna liczba osób: 1; doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów, których przedmiotem było wdrożenie systemu klasy ERP oraz posiadającym certyfikat Prince2 lub równoważny; 2) Konsultanci – minimalna liczba osób: 5; posiadających minimum roczne doświadczenie we wdrażaniu ERP, 3) Co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat producenta lub autoryzowanego przez niego podmiotu w zakresie administracji bazą danych Oracle
Inne dokumenty niewymienione Lp. Wymagany dokument 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji 3. Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. VII.3. 5. Wypełniony załącznik nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący rozbudowy posiadanego przez WCO systemu ERP o nowe moduły. 6. Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi. Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentu z poniższych pozycji będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Lp. Wymagany dokument 1. Certyfikat licencyjny Oprogramowania Aplikacyjnego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy określa projekt załączony do siwz.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rozbudową posiadanego przez Wielkopolskie Centrum Onkologii systemu ERP o nowe moduły.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu informatycznego IMPULS EVO o dodatkowe moduły: Portal, Elektroniczna Akceptacja Urlopów, Elektroniczna Akceptacja Faktur. B. Szczegółowe wymagania dotyczące usług rozbudowy systemu informatycznego IMPULS EVO o dodatkowe moduły: Portal, Elektroniczna Akceptacja Urlopów, Elektroniczna Akceptacja Faktur. 1. Termin gwarancji dla dostarczonego oprogramowania - od daty wykonania przedmiotu Umowy do 16.05.2019 r. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni: 1) wszelkie usługi wdrożeniowe zapewniające poprawne działanie wszystkich elementów systemu ERP w szczególności: przydzielenie użytkownikom uprawnień, konfigurację polegającą na utworzeniu odpowiednich profili w interfejsach dla poszczególnych grup zawodowych, parametryzację zgodnie z życzeniami użytkowników, wgranie słowników podstawowych. 2) Usługi szkoleniowe, w wyniku których zostanie przekazana użytkownikom niezbędna wiedza do samodzielnej eksploatacji systemu. Szkolenie dla maksymalnie 60 osób w trzech terminach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena za rozbudowę systemu o dodatkowe moduły
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)