Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527690-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i rozmieszczeniem w magazynie według wskazań pracownika zamawiającego nowych nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów biurowych i papierniczych do sprzętu biurowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część I zamówienia pn.: „Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim”, część II zamówienia pn.: „Dostawa papieru do plotera atramentowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim”. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia dla części I i części II na okres minimum 12 miesięcy. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych materiałów biurowych i papierniczych na wolne od wad w terminie 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego. Ponadto, dla części II zamawiający wymaga udzielenia gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca, składając ofertę na część II zamówienia jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty „Oświadczenie o warunkach gwarancji dla części II” – załącznik nr 4 do oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88d59256-31d0-43fe-a9b0-c9092d5f3cd7
Biuletyn 527690-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Wodzisławski
Regon 276255230
Zamawiajacy adres ulica Bogumińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wodzisław Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 44-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324120930
Zamawiajacy fax +48324120931
Zamawiajacy email przetargi@powiatwodzislawski.pl
Adres strony url https://bip.powiatwodzislawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiatwodzislawski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a – II piętro.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Numer referencyjny WFZ.272.5.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i rozmieszczeniem w magazynie według wskazań pracownika zamawiającego nowych nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów biurowych i papierniczych do sprzętu biurowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część I zamówienia pn.: „Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim”, część II zamówienia pn.: „Dostawa papieru do plotera atramentowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim”. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia dla części I i części II na okres minimum 12 miesięcy. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych materiałów biurowych i papierniczych na wolne od wad w terminie 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego. Ponadto, dla części II zamawiający wymaga udzielenia gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca, składając ofertę na część II zamówienia jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty „Oświadczenie o warunkach gwarancji dla części II” – załącznik nr 4 do oferty.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow dot. II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Zamówienie należy wykonać w wymaganym terminie: 1) dla części I – od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018 r. Dostawy będą realizowane partiami w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od daty złożenia każdorazowych zamówień transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 2) dla części II – do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w każdej z części, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): a) W przypadku złożenia oferty w części I zamówienia: dokumentów producenta papieru (certyfikaty, atesty, specyfikacje techniczne, raporty itp.), potwierdzających parametry papieru do drukarek w formacie A4 i A3 (pozycja 104, 105 formularza cenowego) wymagane przez zamawiającego: gramatura, białość, nieprzeźroczystość; b) W przypadku złożenia oferty w części II zamówienia: dokumentów producenta papieru (certyfikaty, atesty, specyfikacje techniczne, raporty itp.), potwierdzających parametry papieru do plotera wymagane przez zamawiającego: gramatura, grubość, nieprzezroczystość, białość.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiących załączniki nr 1/2 do Działu II SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2) w przypadku składania oferty na część I przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy dla części I – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty; 3) w przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia – Oświadczenie o warunkach gwarancji dla części II – załącznik nr 4 do oferty – wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), 2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dotyczy sekcji III.3) - wykonawca zobowiązany jest złożyć wyłącznie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe dot. pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie dla części I należy wykonać w wymaganym terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018 r. Dostawy będą realizowane partiami w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od daty złożenia każdorazowych zamówień transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko (dniami roboczymi u zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku).
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia pn.: „Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim”, obejmuje dostawę następujących materiałów m.in.: a) papier kserograficzny, ozdobny, b) segregatory, koperty, c) skoroszyty zwykłe, skoroszyty plastikowe, d) teczki kopertowe, wiązane, z gumką, e) zeszyty, notesy, f) długopisy, cienkopisy, pióra żelowe, markery, g) ołówki, gumki, kleje, taśmy klejące, tusze do stempli, h) dziurkacze, zszywacze, rozszywacze, zszywki, spinacze, itp. materiały biurowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do plotera atramentowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia pn.: „Dostawa papieru do plotera atramentowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim”, dotyczy dostawy 4 rolek papieru do plotera atramentowego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)