Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527816-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz sprzętu biurowego i materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część nr 1 – Dostawa artykułów biurowych
Część nr 2 – Dostawa papieru biurowego
Część nr 3 – Dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego
Część nr 4 – Dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d2892bd-f65d-409e-8036-93bd03d855aa
Biuletyn 527816-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Regon 69058725500000
Zamawiajacy adres ulica al. Łukasza Cieplińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 501 776
Zamawiajacy fax 178 501 701
Zamawiajacy email administracja@podkarpackie.pl
Adres strony url www.podkarpackie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część nr 3 zamówienia finansowana jest przez Unię Europejską, ze środków Programu Współpracy Transgranicznej EIS Polska-Białoruś-Ukraina 2014 – 2020 (Service Contract PLBU.05.01.00-18-0003/17-00. Contract title: Operation of the Branch Office of the ENI CBC Programme Poland-Belarus-Ukraine 2014-2020 in Rzeszow, Poland), Część nr 4 zamówienia finansowana jest ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.podkarpackie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurieskiej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, kod pocztowy 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. 207
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Numer referencyjny OR-IV.272.2.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz sprzętu biurowego i materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część nr 1 – Dostawa artykułów biurowych Część nr 2 – Dostawa papieru biurowego Część nr 3 – Dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego Część nr 4 – Dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Informacje dodatkowe do Sekcji II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Część nr 1 1. Dostawa I partii – dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 3 września 2018 r. i nie później niż 14 września 2018 r. Część nr 2 1. Dostawa I partii – do 14 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). 2. Dostawa II partii – do 31 lipca 2018 r. 3. Dostawa III partii – do 31 października 2018 r. 4. Dostawa IV partii – do 14 grudnia 2018 r. Część nr 3 Dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). Część nr 4 Dostawa do 15 maja 2018 roku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe do pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia: Część nr 1 1. Dostawa I partii – dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 3 września 2018 r. i nie później niż 14 września 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia: Część nr 2 1. Dostawa I partii – do 14 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). 2. Dostawa II partii – do 31 lipca 2018 r. 3. Dostawa III partii – do 31 października 2018 r. 4. Dostawa IV partii – do 14 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe do pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia: Część nr 3 Dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe do pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia Dostawa do 15 maja 2018 roku
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)