DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TECHNICZNYM UTRZYMANIEM INFRASTRUKTURY

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4620
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527887-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TECHNICZNYM UTRZYMANIEM INFRASTRUKTURY.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
2.1. Część nr 1 – Materiały instalacyjne
2.2. Część nr 2 – Przewody
2.3. Część nr 3 – Oprawy
2.4. Część nr 4 – Źródła światła
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przedmiotowym postępowaniu w następującym zakresie:
4.1. Zamawiający określił w formularzu ofertowym podstawowe ilości towaru, jakie Wykonawca ma dostarczyć w ramach niniejszego postępowania;
4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towaru w stosunku do przewidywanych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
i zamówienia dodatkowego towaru, zgodnie z zawarta umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości towaru rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości wyszczególnionych w kolumnie ilość opcjonalna – w załączniku nr 1 do SIWZ.
4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c86517cb-a4e3-456c-a226-7080276cb819
Biuletyn 527887-N-2018
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa 4620
Regon 34090172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 653 36 94
Zamawiajacy fax 56 653 36 60
Zamawiajacy email 12wog.zamowienia@wp.mil.pl
Adres strony url www.12wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.12wog.wp.mil.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poczta lub osobiście
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Okólna 37, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TECHNICZNYM UTRZYMANIEM INFRASTRUKTURY
Numer referencyjny P/08/IW/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TECHNICZNYM UTRZYMANIEM INFRASTRUKTURY. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 2.1. Część nr 1 – Materiały instalacyjne 2.2. Część nr 2 – Przewody 2.3. Część nr 3 – Oprawy 2.4. Część nr 4 – Źródła światła 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przedmiotowym postępowaniu w następującym zakresie: 4.1. Zamawiający określił w formularzu ofertowym podstawowe ilości towaru, jakie Wykonawca ma dostarczyć w ramach niniejszego postępowania; 4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towaru w stosunku do przewidywanych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego towaru, zgodnie z zawarta umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości towaru rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości wyszczególnionych w kolumnie ilość opcjonalna – w załączniku nr 1 do SIWZ. 4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i okolicznościach podanych poniżej: 1.1 zmiany adresu firmy, w przypadku poinformowania Zamawiającego o zaistniałej zmianie; 1.2. zmiany osób funkcyjnych wyznaczonych do: kierowania robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy; 1.3. zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę – jeżeli dotyczy. 2. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały instalacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przewody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Źródła światła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy każdej transzy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)