Sukcesywna dostawa środków czystości

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522732-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa środków czystości” w ramach 2 pakietów:
1) PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci;
2) PAKIET 2 - Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy).
3. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego na rok 2018/2019.
4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:
1) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00.
2) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego.
5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
6. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/424-54-60 lub e-mailem na adres: emroczek@uks.com.pl; jzamarlik@uks.com.pl.
7. Oferowany towar musi:
1) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety informacyjne winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z obowiązującym prawem w języku polskim.
2) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy (za wyjątkiem preparatów w Pakiecie nr 1 dla pozycji 21 i 32 w tabeli).
8. Wymagania dotyczące oferowanych produktów:
1) dla pozycji: 26,28,29,30,39,40,42,43 w Pakiecie nr 1 - Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów.
2) dla pozycji 5 w Pakiecie nr 2 - działanie dezynfekcyjne potwierdzone pozwoleniem na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia.
3) dla pozycji od 1 do 9 w Pakiecie nr 2- Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z REACH/2007 i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. Produkty zaoferowane w pozycjach od 1 do 9 w Pakiecie nr 2 powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta. Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 1272/2008. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów.
9. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta - certyfikat CE) oraz potwierdzające spełnienie ewentualnie innych wymogów określonych przepisami odrębnymi - odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia w przypadku produktów, dla których dokumenty takie są wymagane.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie:
1) dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis każdego oferowanego towaru,
2) dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego towaru z wymaganą przez Zamawiającego normą (w języku polskim).
11. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar.
12. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
13. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp.
14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ
15. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu, niż wskazane przez Zamawiającego w kolumnie „c” tabeli w załączniku nr 3 do siwz przedmiotu zamówienia, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do ogólnego rocznego szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 3 do siwz, który składa w swojej ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 033ed763-dbf8-42fa-b08d-6b8a32f3ead1
Biuletyn 522732-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Regon 35707047800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 245 424
Zamawiajacy fax 124 245 490
Zamawiajacy email emroczek@uks.com.pl
Adres strony url www.uks.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.uks.com.pl/auctions
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.uks.com.pl/auctions
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta (każdy dokument składający się na ofertę) musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków czystości
Numer referencyjny DZP-271-120/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa środków czystości” w ramach 2 pakietów: 1) PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci; 2) PAKIET 2 - Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 3. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego na rok 2018/2019. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 1) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00. 2) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 6. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/424-54-60 lub e-mailem na adres: emroczek@uks.com.pl; jzamarlik@uks.com.pl. 7. Oferowany towar musi: 1) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety informacyjne winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z obowiązującym prawem w języku polskim. 2) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy (za wyjątkiem preparatów w Pakiecie nr 1 dla pozycji 21 i 32 w tabeli). 8. Wymagania dotyczące oferowanych produktów: 1) dla pozycji: 26,28,29,30,39,40,42,43 w Pakiecie nr 1 - Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów. 2) dla pozycji 5 w Pakiecie nr 2 - działanie dezynfekcyjne potwierdzone pozwoleniem na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. 3) dla pozycji od 1 do 9 w Pakiecie nr 2- Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z REACH/2007 i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. Produkty zaoferowane w pozycjach od 1 do 9 w Pakiecie nr 2 powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta. Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 1272/2008. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów. 9. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta - certyfikat CE) oraz potwierdzające spełnienie ewentualnie innych wymogów określonych przepisami odrębnymi - odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia w przypadku produktów, dla których dokumenty takie są wymagane. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: 1) dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis każdego oferowanego towaru, 2) dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego towaru z wymaganą przez Zamawiającego normą (w języku polskim). 11. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 12. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 13. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ 15. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu, niż wskazane przez Zamawiającego w kolumnie „c” tabeli w załączniku nr 3 do siwz przedmiotu zamówienia, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do ogólnego rocznego szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 3 do siwz, który składa w swojej ofercie.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 172188,73
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w siwz oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy. 2. Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3) ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę polegającą na dostawie środków czystości o wartości minimum dla: a) Pakietu nr 1: 83 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące 00/100). Jedna umowa równa się jedna dostawa. b) Pakietu nr 2: 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące 00/100). Jedna umowa równa się jedna dostawa
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1).potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 2). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. wykazu dostaw ( załącznik nr 5 do siwz ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy środków czystości spełniają wymagania Zamawiającego: a. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 7 do siwz), potwierdzające, iż zaoferowany w ofercie przetargowej przedmiot zamówienia spełnia wymagania:  zawarte przez Zamawiającego w siwz i załączniku nr 3 do siwz stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy (będący jednocześnie załącznikiem do umowy),  przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych oraz posiadają odpowiednie aktualne dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyk, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty), dla tych produktów, które tego wymagają. W załączniku nr 7 do siwz Wykonawca oświadcza również, że wszystkie towary, stanowiące przedmiot zamówienia i nie podlegające przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. – o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. 876 ze zm.), zaoferowane w ofercie przetargowej posiadają odpowiednie dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski -certyfikat CE oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez te produkty wymaganych prawem norm. Załącznik nr 7 do siwz stanowi również zobowiązanie Wykonawcy do przedłożenia na pisemne wezwanie Zamawiającego, wszystkich w/w dokumentów w nieprzekraczalnym trzy dniowym terminie od dnia wezwania. b. Dla produktów zaoferowanych w pozycji: 26,28,29,30,39,40,42,43 w Pakiecie nr 1 - Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów. c. Dla produktów zaoferowanych w pozycji 1-9 w Pakiecie nr 2 Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z REACH/2007 i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. Produkty zaoferowane w pozycjach od 1 do 9 w Pakiecie nr 2 powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta oraz być sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 1272/2008. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów.
Inne dokumenty niewymienione 1.Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5.Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. 6.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7.Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 pkt 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.2291). 8.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. b.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Oferta (każdy dokument składający się na ofertę) musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do siwz. 2. W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą zagranicznym, umowa i wszelka korespondencja związana z realizacją zamówienia zostanie sporządzona i będzie prowadzona w języku polskim. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość na wniosek Wykonawcy przesłania jednostronnie podpisanych egzemplarzy umowy drogą korespondencyjną. W przedłożonym wniosku Wykonawca zobowiązuje się również do zwrotu tj. odesłania lub dostarczenia podpisanego egzemplarza umowy do siedziby Zamawiającego. 4. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 5. Warunki dokonywania zmian w umowie: Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach wymienionych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 135054,16
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa środków czystości” w ramach PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 3.Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego na rok 2018/2019. 4.Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 1) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00. 2) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego. 5.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 6.Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/424-54-60 lub e-mailem na adres: emroczek@uks.com.pl; jzamarlik@uks.com.pl. 7.Oferowany towar musi: 1) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety informacyjne winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z obowiązującym prawem w języku polskim. 2) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy (za wyjątkiem preparatów w Pakiecie nr 1 dla pozycji 21 i 32 w tabeli). 8. Wymagania dotyczące oferowanych produktów: 1) dla pozycji: 26,28,29,30,39,40,42,43 w Pakiecie nr 1 - Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów. 9.Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta - certyfikat CE) oraz potwierdzające spełnienie ewentualnie innych wymogów określonych przepisami odrębnymi - odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia w przypadku produktów, dla których dokumenty takie są wymagane. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: 1)dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis każdego oferowanego towaru, 2)dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego towaru z wymaganą przez Zamawiającego normą (w języku polskim). 11.Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 12.Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 13.Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 14.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ 15.Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu, niż wskazane przez Zamawiającego w kolumnie „c” tabeli w załączniku nr 3 do siwz przedmiotu zamówienia, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do ogólnego rocznego szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 3 do siwz, który składa w swojej ofercie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2 - Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37134,57
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa środków czystości” w ramach PAKIET 2 - Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 3. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego na rok 2018/2019. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 1) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00. 2) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 6. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/424-54-60 lub e-mailem na adres: emroczek@uks.com.pl; jzamarlik@uks.com.pl. 7. Oferowany towar musi: 1) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety informacyjne winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z obowiązującym prawem w języku polskim. 2) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy. 8. Wymagania dotyczące oferowanych produktów: 1) dla pozycji 5 w Pakiecie nr 2 - działanie dezynfekcyjne potwierdzone pozwoleniem na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. 2) dla pozycji od 1 do 9 w Pakiecie nr 2- Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z REACH/2007 i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. Produkty zaoferowane w pozycjach od 1 do 9 w Pakiecie nr 2 powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta. Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 1272/2008. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów. 9. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta - certyfikat CE) oraz potwierdzające spełnienie ewentualnie innych wymogów określonych przepisami odrębnymi - odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia w przypadku produktów, dla których dokumenty takie są wymagane. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: 1) dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis każdego oferowanego towaru, 2) dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego towaru z wymaganą przez Zamawiającego normą (w języku polskim). 11. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 12. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 13. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ 15. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu, niż wskazane przez Zamawiającego w kolumnie „c” tabeli w załączniku nr 3 do siwz przedmiotu zamówienia, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do ogólnego rocznego szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 3 do siwz, który składa w swojej ofercie.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)