DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527499-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku, tj. cewników do podawania surfaktantu metodą LISA.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
WYMAGANIA DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r, poz. 211).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15a3111f-5636-4045-8eb1-2e0612421bb2
Biuletyn 527499-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Regon 137222900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00315
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 966 160
Zamawiajacy fax 022 5966474, 8279354
Zamawiajacy email zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl
Adres strony url www.szpitalkarowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalkarowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkarowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPITAL KLINICZNY IM. KS. ANNY MAZOWIECKIEJ, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH; ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny 01/03/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku, tj. cewników do podawania surfaktantu metodą LISA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. WYMAGANIA DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r, poz. 211).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 1250,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby zostały dopuszczone do stosowania na terenie RP zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211.) 2. Próbki
Inne dokumenty niewymienione Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): 1. Formularz OFERTA. 2. Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT mająca wpływ na cenę brutto następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana ta nie wymaga dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu, lecz wymaga zawiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę w formie pisemnej, 2. Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany oznaczeń katalogowych/nazw własnych/symboli, wprowadzonych przez Wykonawcę pod warunkiem, iż Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem, (co najmniej 14 dni) zawiadomi Zamawiającego o tym fakcie na piśmie
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)