Zakup sprzętu komputerowego

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Pruszków
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527804-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Miejskiego w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16, poniższego sprzętu komputerowego:

1. PC ALL-IN-ONE – 15 sztuk,
2. PC SMALL FORM FACTOR – 7 sztuk,
3. Laptop v1 – 2 sztuki
4. Laptop v2 – 1 sztuka
5. Monitor – 2 sztuki
6. Skaner płaski A4 – 2 sztuki
7. Rzutnik – 1 sztuka

Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w Wymaganiach dla Sprzętu – załącznik A, załączonym SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4218c09-ac03-4154-aac7-d72b11753352
Biuletyn 527804-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Pruszków
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 587 244
Zamawiajacy email bzp@miasto.pruszkow.pl
Adres strony url www.pruszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pruszkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pruszkow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, pokój nr 25 - sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego
Numer referencyjny BZP.271.8a.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Miejskiego w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16, poniższego sprzętu komputerowego: 1. PC ALL-IN-ONE – 15 sztuk, 2. PC SMALL FORM FACTOR – 7 sztuk, 3. Laptop v1 – 2 sztuki 4. Laptop v2 – 1 sztuka 5. Monitor – 2 sztuki 6. Skaner płaski A4 – 2 sztuki 7. Rzutnik – 1 sztuka Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w Wymaganiach dla Sprzętu – załącznik A, załączonym SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1/ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia dodatkowego którego celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 2/ Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówienia dodatkowego albo zwiększenie bieżących dostaw. 3/ Zamówienia polegające na powtórzeniu dodatkowych dostaw określonych w zamówieniu podstawowym, zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: - wykonaniem dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie w tym: - co najmniej 2 dostawami polegającymi na dostawie sprzętu komputerowego Każda przedstawiona praca musi mieć wartość brutto min. 50 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane . 2) Dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Wypełniony Załącznik – Karta oferowanego sprzętu. 3) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 5) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) 6) Certyfikaty i deklaracje zgodności oferowanego sprzętu i oprogramowania.
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)