Dostawy foteli do badania pacjentów, tonometrów, autokeratorefraktometrów, rzutników optotypów, lamp szczelinowych, chłodziarek, rejestratora temperatury, płyt CD/DVD, fixatorów do mocowania siatek, rękojeści staplera endoskopowego, staplerów, zastawek dootrzewnowych, stolików i taboretów.

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527495-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331920002, 331000001, 397111309, 302343001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Fotel do badania pacjentów – 2 szt.
Pakiet nr 2 – Tonometr bezdotykowy – 2 szt.
Pakiet nr 3 – Autokeratorefraktometr – 2 szt.
Pakiet nr 4 – Rzutnik optotypów – 2 szt.
Pakiet nr 5 – Lampa szczelinowa z systemem archiwizacji cyfrowej – 2 szt.
Pakiet nr 6 – Chłodziarka do przechowywania leków.
Pakiet nr 7 – Chłodziarka do przechowywania leków gotowych.
Pakiet nr 8 – Rejestrator temperatury z modułem GSM.
Pakiet nr 9 – Płyty CD/DVD.
Pakiet nr 10 – Fixatory do mocowania siatek.
Pakiet nr 11 – Rękojeść staplera endoskopowego.
Pakiet nr 12 – Staplery
Pakiet nr 13 – Staplery
Pakiet nr 14 – Zastawki dootrzewnowe
Pakiet nr 15 – Stolik podwójny na aparaturę medyczna – 2 szt.
Pakiet nr 16 – Taboret okulistyczny dla pacjentów i lekarza badającego – 20 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92de1ca6-a12b-4f47-ba7e-85ebd1af3165
Biuletyn 527495-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej www.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemn
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: ul. Skołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy foteli do badania pacjentów, tonometrów, autokeratorefraktometrów, rzutników optotypów, lamp szczelinowych, chłodziarek, rejestratora temperatury, płyt CD/DVD, fixatorów do mocowania siatek, rękojeści staplera endoskopowego, staplerów, zastawek dootrzewnowych, stolików i taboretów.
Numer referencyjny Zp/23/PN-17/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 16
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 – Fotel do badania pacjentów – 2 szt. Pakiet nr 2 – Tonometr bezdotykowy – 2 szt. Pakiet nr 3 – Autokeratorefraktometr – 2 szt. Pakiet nr 4 – Rzutnik optotypów – 2 szt. Pakiet nr 5 – Lampa szczelinowa z systemem archiwizacji cyfrowej – 2 szt. Pakiet nr 6 – Chłodziarka do przechowywania leków. Pakiet nr 7 – Chłodziarka do przechowywania leków gotowych. Pakiet nr 8 – Rejestrator temperatury z modułem GSM. Pakiet nr 9 – Płyty CD/DVD. Pakiet nr 10 – Fixatory do mocowania siatek. Pakiet nr 11 – Rękojeść staplera endoskopowego. Pakiet nr 12 – Staplery Pakiet nr 13 – Staplery Pakiet nr 14 – Zastawki dootrzewnowe Pakiet nr 15 – Stolik podwójny na aparaturę medyczna – 2 szt. Pakiet nr 16 – Taboret okulistyczny dla pacjentów i lekarza badającego – 20 szt.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Główny kod CPV - Pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14 : 33140000-3 – materiały medyczny Dodatkowy kod CPV : Pakiet nr 2, 3, 4, 5 – 33100000-1 – urządzenia medyczne Pakiet nr 9 – 30234300-1 – płyty kompaktowe Pakiet nr 6, 7, 8 – 39711130-9 – chłodziarki Pakiet nr 1, 15, 16 – 33192000-2 – meble medyczne
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności: - materiałów medycznych dla pakietów nr 10, 11, 12, 13 i 14; - urządzeń medycznych dla pakietów nr 2, 3, 4 i 5; - płyt kompaktowych dla pakietu nr 9; - chłodziarek dla pakietów nr 6, 7 i 8; - mebli medycznych dla pakietów nr 1, 15 i 16. na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 4 500,00 zł; dla pakietu nr 2 , 3 - 15 000,00 zł; dla pakietu nr 4, 15 i 16 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 5 - 20 000,00 zł; dla pakietu nr 6, 7 i 8 - 20 000,00 zł; dla pakietu nr 9 - 12 500,00 zł; dla pakietu nr 10 - 100 000,00 zł; dla pakietu nr 11 – 30 000,00 zł; dla pakietu nr 12 i 13- 140 000,00 zł; dla pakietu nr 14 - 50 000,00 zł; dla każdej z dostaw
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności: - materiałów medycznych dla pakietów nr 10, 11, 12, 13 i 14; - urządzeń medycznych dla pakietów nr 2, 3, 4 i 5; - płyt kompaktowych dla pakietu nr 9; - chłodziarek dla pakietów nr 6, 7 i 8; - mebli medycznych dla pakietów nr 1, 15 i 16. na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 4 500,00 zł; dla pakietu nr 2 , 3 - 15 000,00 zł; dla pakietu nr 4, 15 i 16 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 5 - 20 000,00 zł; dla pakietu nr 6, 7 i 8 - 20 000,00 zł; dla pakietu nr 9 - 12 500,00 zł; dla pakietu nr 10 - 100 000,00 zł; dla pakietu nr 11 – 30 000,00 zł; dla pakietu nr 12 i 13- 140 000,00 zł; dla pakietu nr 14 - 50 000,00 zł; dla każdej z dostaw
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( dla pakietów : 2, 3, 4, 5, 10 11, 12, 13 i 14) (Dz. U. z 2017 r. poz. 211). Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość (dot. pakietów: 10, 11, 12, 13 i 14).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Fotel do badania pacjentów – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Fotel do badania pacjentów 2 szt. L.p. Parametry/Cechy Wymagania użytkownika Parametry i cechy oferowane Wymagania ogólne 1. Model / Typ Podać 2. Producent Podać 3. Kraj pochodzenia Podać 4. Rok produkcji 2018 (fabrycznie nowy) Podać 5. Certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie UE TAK 6. Instrukcja obsługi w jez. polskim TAK 7. Dokumentacja techniczna (z dostawą) TAK FOTEL PACJENTA WOLNOSTOJĄCY Parametry techniczno-użytkowe 1. Fotel dla pacjenta, przeznaczony do wykonywania badań okulistycznych z możliwością odchylania oraz podnoszenia góra/dół TAK 2. Zakres ruchu fotela góra/dół: 150 mm TAK 3. Zakres kąta obrotu fotela do przodu i tyłu: 35 stopni (w stosunku do położenia spoczynkowego) TAK 4. Długość: 920 mm6 +-10mm TAK 5. Szerokość: 640 mm + - 10 mm TAK 6. Wysokość całkowita: min 1370 mm TAK 7. Wysokość siedziska fotela nad podłożem: min 585 mm, max 735 mm TAK 8. Ciężar całkowity: do 80 kg TAK 9. Siedzisko z oparciem i dwoma uchylnymi podłokietnikami TAK 10. Przycisk sterowania pochylaniem fotela: umieszczone z tyłu fotela TAK 11. Przycisk nożny służący do regulacji położenia góra/dół TAK 12. Stalowa podstawa z sześcioma stopkami umożliwiającymi swobodne, ręczne wypoziomowania fotela TAK
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Tonometr bezdotykowy – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1 Producent / Firma: Podać 2 Kraj: Podać 3 Urządzenie typ Podać 4 Rok produkcji: 2018 Podać 5 Kserokopia ważnych posiadanych dopuszczeń do obrotu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) TAK Podać PARAMETRY OGÓLNE 6 Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) [mm] Podać 7 Masa [kg] Podać 8 Zasilanie Podać CHARAKTERYSTYKA TONOMETRU 9. Zakres pomiarowy od 0 do 60 mmHg TAK 10. Źródło światła: diodowe TAK 11. Długość fali: 880 nm TAK 12. Wielkość energii na wyjściu podczas pomiaru: <100 mikroW TAK 13. Rodzaj oświetlenia przedniego odcinak oka: dioda o długości fali 780 nm TAK 14. Możliwość wyboru trybów pomiarowych: manualny, automatyczne naprowadzanie, automatyczne naprowadzanie i pomiar TAK 15. Możliwość ustawiania parametrów zarówno za pomocą pulpitu jak i ekranu TAK 16. Sterowanie tonometrem zarówno za pomocą joysticka jak i dotykowego ekranu TAK 17. Elektryczna regulacja podbródka za pomocą przycisków góra/dół umieszczonych na korpusie aparatu TAK 18. Wskaźnik położenia podbródka i całej głowicy aparatu (wysokość) umieszczony na pulpicie TAK 19. Przycisk „packing” pozwalający na automatyczne ustawienie aparatu do pozycji wyjściowej/transportowej TAK 20. Graficzna informacja wykonania poprawności pomiaru umieszczona na pulpicie z następującymi oznaczeniami: Zielony- poprawny Pomarańczowy – dopuszczający Czerwony – błędny TAK 21. Możliwość korekcji pomiarów przez wynik pachymetrii TAK 22. Wbudowana termiczna drukarka TAK 23. Zakresy ruchu: w osi Y: 40mm, w osi X: 88mm w osi Z: 45mm TAK 24. Zakres ruchu podbródka: 70mm TAK 25. Przekątna wyświetlacza: 5,7 cali TAK 26. Wyjście RS 232C TAK
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Autokeratorefraktometr – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1 Producent / Firma: Podać 2 Kraj: Podać 3 Urządzenie typ Podać 4 Rok produkcji: 2018 Podać 5 Kserokopia ważnych posiadanych dopuszczeń do obrotu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) TAK Podać PARAMETRY OGÓLNE 6 Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) [mm] Podać 7 Masa [kg] Podać 8 Zasilanie Podać CHARAKTERYSTYKA AUTOKERATOREFRAKTOMETRU 9. Zakres pomiaru sfery od -25,00D do +22,00D TAK 10. Zakres pomiaru cylindra od -10,00D do +10,00D TAK 11. Skoki pomiarowe: 0,01, 0,12, 0,25 TAK 12. Oś astygmatyzmu: pomiar kąta: od 0 do 180 stopni (pomiar co 1 stopień) TAK 13. Minimalna wielkość źrenicy 2,2 mm TAK 14. VD zakresy: 0mm, 12mm, 13,5mm, 14mm, 15,5mm, 16mm TAK 15. Czas jednego pomiaru nie dłuższy niż 0,2 sekundy TAK 16. Możliwość wykonania pomiaru: K1, K2, AVG TAK 17. Zakres pomiaru keratometrii od 30,68D do 67,50D TAK 18. Czas pomiaru keratometrii nie dłuższy niż 0,1s TAK 19. Możliwość wykonania pomiaru w następujących trybach: normalny, IOL, zaćma TAK 20. Wbudowana termiczna drukarka TAK 21. Zakresy ruchu: przód-tył: 40mm, lewo-prawo: 88mm góra-dół: 50mm TAK 22. Zakres ruchu podbródka: 70mm TAK 23. Przekątna wyświetlacza: 5,7 cali TAK 24. Graficzna informacja wykonania poprawności pomiaru umieszczona na pulpicie z następującymi oznaczeniami: Zielony- poprawny Pomarańczowy – dopuszczający Czerwony – błędny TAK 25. Sterowanie urządzeniem zarówno za pomocą joysticka jak i dotykowego ekranu TAK 26. Elektryczna regulacja podbródka za pomocą przycisków góra/dół umieszczonych na korpusie aparatu TAK 27. Wskaźnik położenia podbródka i całej głowicy aparatu (wysokość) umieszczony na pulpicie TAK 28. Przycisk „packing” pozwalający na automatyczne ustawienie aparatu do pozycji wyjściowej/transportowej TAK 29. Ekran wyposażony w graficzną informację dotyczącą położenia podbródka i głowicy aparatu TAK 30. Wyjście RS 232C TAK
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Rzutnik optotypów – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1 Producent / Firma: Podać 2 Kraj: Podać 3 Urządzenie typ Podać 4 Rok produkcji: 2018 Tak-Podać PARAMETRY OGÓLNE 6 Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) [mm] Podać 7 Masa [kg] Podać 8 Zasilanie Podać 9 Zastosowanie: badanie ostrości wzroku TAK CHARAKTERYSTYKA URZĄDZENIA 10 Liczba optotypów: 36 TAK – Podać 11 Szybkość zmiany optotypy nie więcej niż 0,3s TAK - Podać 12 Maski: pionowa, pozioma, pojedyncza, polaryzacyjna, czerwono-zielona TAK - Podać 13 Dostępne testy: litery, obrazki, cyfry, E Snellena, Pierścienie Landolta, Panel czerwono-zielony, podwójny panel polaryzacyjny, Astygmatyzm, Punkt fiksacyjny, Cylinder krzyżowy, Schrober test, Worth, Stereo, Balans dwukolorowy, Foria/Foria z fiksacją, Pionowa i pozioma koincydencja TAK - Podać 14 Odległość od ekranu: od 2,9 do 6,1 m (regulowana) TAK - Podać 15 Źródło światła: Dioda LED biała TAK - Podać 16 Jasność testu: 220 cd/m2 (regulowana) TAK-Podać 17 Waga: max 4kg TAK 18 Pobór mocy: max 11W TAK 19 Kąt projekcji: +/- 15 stopni TAK
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Lampa szczelinowa z systemem archiwizacji cyfrowej – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Lampa szczelinowa z prowadzeniem szczeliny w układzie ZEISS TAK 2. Minimum 3 stopnie powiększenia biomikroskopu w zakresie min. 8 do 20 x TAK podać 3. Okulary operatora z korekcją wady min.+/- 8D oraz powiększeniem min. 10,0 x TAK podać 4. Wysokość szczeliny min. 14 mm regulowana płynnie oraz skokowo TAK podać 5. Szerokość szczeliny min. 14 mm Regulowana płynnie TAK podać 6. Obrót szczeliny w zakresie min. +/- 90° płynny TAK podać 7. Oświetlenie halogenowe o mocy nie większej niż 10W, regulowane płynnie TAK podać 8. Dystans roboczy pryzma - oko pacjenta min. 71 mm TAK podać 9. Filtry: niebieski, zielony (bezczerwienny), żółty, zabezpieczający przed promieniowaniem UV, pochłaniający ciepło, płytka matowa do rozproszenia światła TAK 10. Podpórka pod brodę i czoło pacjenta TAK 11. Zasilacz zintegrowany z aparatem eliminujący potrzebę montowania dodatkowych skrzynek pod blatem stolika TAK 12. Stolik regulowany na wysokość z napędem elektrycznym TAK 13. Jednostka komputerowa archiwizująca i przetwarzająca obrazy o parametrach nie gorszych niż: • częstotliwość pracy procesora min. 2,2 GHz • Pamięć RAM min. 4GB • Pamięć karty graficznej min. 256 MB • Pojemność twardego dysku min. 250 GB • Min. 2 porty USB 2.0 • Złącze sieciowe 100 Mbit • Napęd CD/DVD • System operacyjny WINDOWS 7 lub nowszy 14. Pedał nożny do wykonywania zdjęć TAK 15. Monitor o rozdzielczości min. 1280 x 1024 piksele TAK 16. Stolik o napędzie elektrycznym TAK
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Chłodziarka do przechowywania leków wraz z dostawą.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis SPECYFIKACJA: - pojemność 600L-650L - wymiary zewnętrzne szer. x gł. x wys. 700 x 830 x 2150 mm - układ chłodzenia dynamiczny - odszranianie automatyczne - zakres temperatury: od 0 do +16°C - kolor obudowy biały - drzwi przeszklone - wyświetlacz zewnętrzny cyfrowy - alarm otwartych drzwi - alarm wysokiej/niskiej temperatury - interfejs RS 485 - złącze beznapięciowe - 8 półek - drzwi zamykane na zamek - kółka jezdne - drzwi lewe - dostawa na miejsce
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 Chłodziarka do przechowywania leków gotowych wraz z dostawą.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis SPECYFIKACJA: - pojemność 360L - wymiary zewnętrzne szer. x gł. x wys. 600 x 615 x 1840 mm - alarm optyczny i dzwiękowy w przypadku awarii - odszranianie automatyczne - zakres temperatury: od + 2 do +8°C - alarm braku zasilania - cyfrowy wskaźnik temperatury - wewnętrzne oświetlenie LED - drzwi prawe przeszklone z izolacją - sterowanie elektryczne - zamek drzwiowy - regulowane nóżki - dostawa na miejsce
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 Rejestrator temperatury z modułem GSM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Specyfikacja : - zakres pomiaru temperatury czujnika w zakresie-40 do +60 lub większym - dokładność pomiaru temperatury 0.1-/+0,2 - długość kabli czujników zewnętrznych 2,5 - zegar czasu rzeczywistego - interwał zapisu danych 1/5/15/30/60 - pamięć wewnętrzna 1 min wartśoeci pomiarowych - pamięć dodatkowa karta Micro SD 2 GB - interfeis Micro USB - zasilanie 5 VDC przez port USB - czas pracy baterii 48 godzin - wyświetlacz OLED 128x64 px - zakresy pasm częstotliwości GSM - nr telefonu do wysyłania sms z powiadomieniami
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 Płyty CD/DVD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Płyty CD + koperta na płytę Pojemność min 700 mb. Odporność na działanie promieni UV. Czas archiwizacji: Dodatkowa ochrona – do 40 lat; AZO – do 100 lat. Powierzchnia dysku Wide White Inkjet biała i przystosowana do zadruku za pomocą drukarki atramentowej do przezroczystej przestrzeni wokół otworu, a średnica drukowania wynosi 21 - 118 mm, Najniższy współczynnik występowania błędów w odniesieniu do wielu nagrywarek CD. 6500 szt. 2 Płyta DVD +koperta na płytę. Powierzchnia do nadruku w przystosowanych do tego drukarkach atramentowych, Warstwa nagrywalna Advanced AZO+ , Pojemność min 4,7 GB, Stabilność nagrywania na najwyższym poziomie, Bardzo długi okres przechowywania, Przystosowane do przechowywania wideo (CLV) i danych (CAV) 2000 szt. 3 Płyty CD + koperta na płytę CD-R to dysk o pojemności 700 MB zapewniający możliwość nagrywania danych Nadzwyczajna odporność na działanie promieni UV. Czas archiwizacji: Dodatkowa ochrona – do 40 lat; AZO – do 100 lat. Najniższy współczynnik występowania błędów w odniesieniu do wielu nagrywarek CD. Powierzchnia tego dysku jest pokryta srebrną, matową warstwą. Możliwość opisywania za pomocą markerów do dysków CD/DVD. 10000 szt. 4 Płyty DVD + koperta na płytę DVD-R to dysk o pojemności 4,7 GB zapewniający możliwość nagrywania. Zgodność ze specyfikacjami +RW-Alliance. Warstwa nagrywania AZO. Najwyższy poziom stabilności nagrywania. Nadzwyczaj długi czas archiwizacji. Nadzwyczajna odporność na działanie promieni UV Powierzchnia tego dysku jest pokryta srebrną, matową warstwą. Możliwość opisywania za pomocą markerów do dysków CD/DVD. 2000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 Fixatory do mocowania siatek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Urządzenie do zamykania nacięcia po trokarze -1 kieliszek plastikowy 60-80ml szt. 12 2. Bezwęzłowy system do zamykania ran o czasie wchłaniania do 180 dni, 3/0 19mm odwrotnie tnąca 3/8 koła, bezbarwna 45cm szt. 12 3. Siatka elastyczna, transparentna, kompozytowa do zaopatrywania przepuklin brzusznych oraz pooperacyjnych - składająca się z niewchłanialnych monofilamintowych włókien poliestrowych tkanych w strukturze 3D - pokrytych błoną zapobiegająca powstawaniu zrostów - biowchłanialny kolagen hydrofilowy - siatka posiada właściwości tymczasowego przylegania do otrzewnej do czasu jej mocowania (nici, stapler ) - siatka posiada znacznik kierunkowy w kolorze zielonym - musi posiadać możliwość przycięcia siatki do pożądanego rozmiaru - rozmiar pora 3,3 do 2,3mm - grubość do 0,7mm - gramatura 66g/m² - wielkość 20x15 cm szt. 1 4. Siatka polipropylenowa lekka 6x11cm lub 15x10 cm, wielkość porów 1,5x1,7mm. Zamawiający określi wielkość siatki przy składaniu zamówienia. szt. 12 5. Siatka polipropylenowa monofilamentowa macroporowata 6x11 cm lub 7,5x15cm. Rozmiar porów : 2.0 x 2.4 mm Gramatura 46g/m2.Zamawiający określi wielkość siatki przy składaniu zamówienia. szt. 30 6. Zestaw obejmujący: Jednorazowe narzędzie do mocowania siatek przepuklinowych metodą laparoskopową 5mm zawierające 30 tytanowych wkrętów - jednorazowy trokar o średnicy 11 mm, długości kaniuli 100 mm, kaniula ze zintegrowanym systemem zakotwiczenia w powłokach, z automatycznym systemem bezobsługowej redukcji uszczelki od 5 mm do 11 mm, z systemem ochrony trójkątnego ostrza (zaostrzonego po dwóch stronach) po przejściu przez powłoki brzuszne, posiadający 3-stopniowy zawór umożliwiający insuflację- zatrzymanie przepływu gazu- desuflację bez odłączania przepływu CO2; uchwyt monopolarny jednorazowego użytku,-elektroda powrotna pacjenta - jednorazową kaniulę o średnicy 11 mm, długość kaniuli 100 mm, kaniula ze zintegrowanym systemem zakotwiczenia w powłokach, z automatycznym systemem bezobsługowej redukcji uszczelki od 5 mm do 11 mm, posiadająca 3-stopniowy zawór umożliwiający insuflację- zatrzymanie przepływu gazu- desuflację bez odłączania przepływu CO2; - jednorazowy trokar o średnicy 5 mm, - jednorazowa kaniula o średnicy 5 mm, -Igła Verres'a 120 mm posiadająca przezroczystą rączkę i wskaźnik bezpieczeństwa. szt. 30 7. Zestaw obejmujący: - Artykulacyjne narzędzie do fiksacji siatek przepuklinowych z wymiennymi ładunkami (wchłanialne zszywki); artykulacja ładunku 65 stopni - jednorazowy trokar o średnicy 11 mm, długości kaniuli 100 mm, kaniula ze zintegrowanym systemem zakotwiczenia w powłokach, z automatycznym systemem bezobsługowej redukcji uszczelki od 5 mm do 11 mm, z systemem ochrony trójkątnego ostrza (zaostrzonego po dwóch stronach) po przejściu przez powłoki brzuszne, posiadający 3-stopniowy zawór umożliwiający insuflację- zatrzymanie przepływu gazu- desuflację bez odłączania przepływu CO2; uchwyt monopolarny jednorazowego użytku,-elektroda powrotna pacjenta - jednorazową kaniulę o średnicy 11 mm, długość kaniuli 100 mm, kaniula ze zintegrowanym systemem zakotwiczenia w powłokach, z automatycznym systemem bezobsługowej redukcji uszczelki od 5 mm do 11 mm, posiadająca 3-stopniowy zawór umożliwiający insuflację- zatrzymanie przepływu gazu- desuflację bez odłączania przepływu CO2; - jednorazowy trokar o średnicy 5 mm, - jednorazowa kaniula o średnicy 5 mm, -Igła Verres'a 120 mm posiadająca przezroczystą rączkę i wskaźnik bezpieczeństwa. szt. 70 8. Zestaw obejmujący: - jednorazowy trokar o średnicy 11 mm, długości kaniuli 100 mm, kaniula ze zintegrowanym systemem zakotwiczenia w powłokach, z automatycznym systemem bezobsługowej redukcji uszczelki od 5 mm do 11 mm, z systemem ochrony trójkątnego ostrza (zaostrzonego po dwóch stronach) po przejściu przez powłoki brzuszne, posiadający 3-stopniowy zawór umożliwiający insuflację- zatrzymanie przepływu gazu- desuflację bez odłączania przepływu CO2; - jednorazową kaniulę o średnicy 11 mm, długość kaniuli 100 mm, kaniula ze zintegrowanym systemem zakotwiczenia w powłokach, z automatycznym systemem bezobsługowej redukcji uszczelki od 5 mm do 11 mm, posiadająca 3-stopniowy zawór umożliwiający insuflację- zatrzymanie przepływu gazu- desuflację bez odłączania przepływu CO2; - jednorazowy trokar o średnicy 5 mm, - jednorazowa kaniula o średnicy 5 mm, - jednorazowa Igła Verres'a 120 mm posiadająca przezroczystą rączkę i wskaźnik bezpieczeństwa. szt. 6 9. Łata hemostatyczna składająca się z utlenionej celulozy i politlenku etylenu ulegająca wchłonięciu po 28 dniach ,2x4cm szt. 6 10. Łata hemostatyczna składająca się z utlenionej celulozy i politlenku etylenu ulegająca wchłonięciu po 28 dniach ,5x10cm szt. 6 11. Ładunki do artykulacyjnego narzędzie do fiksacji siatek przepuklinowych z wymiennymi ładunkami (wchłanialne zszywki); artykulacja ładunku 65 stopni , (10 ładunków w magazynku) szt. 6 12. Ładunki do artykulacyjnego narzędzie do fiksacji siatek przepuklinowych z wymiennymi ładunkami (wchłanialne zszywki); artykulacja ładunku 65 stopni , (5 ładunków w magazynku)z szt. 6
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 Rękojeść staplera endoskopowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowa rękojeść staplera endoskopowego z wbudowana artykulacją, przeznaczonego do ładunków wykonujących zespolenie o długości 60 mm, posiadająca dwie dźwignie zamykającą i spustową. Długość ramienia 28, 34 lub 44 cm. (Zamawiający każdorazowo określi rozmiar staplera przy składaniu zamówienia.) 50
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 Staplery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowa rączka staplera liniowego z nożem wbudowanym w ładunek, umożliwiająca sekwencyjną regulację wysokości zszywek przeznaczonych do tkanki standardowej (1,5 mm po zamknięciu), pośredniej (1,8 mm po zamknięciu) i grubej (2 mm po zamknięciu). Stapler kompatybilny z ładunkiem posiadającym sześć rzędów zszywek wykonanych w technologii przestrzennej 3D o długości lini szwu 61 mm. (Staplet niezaładowany ładunkiem) szt. 60 2. Jednorazowa rączka staplera liniowego z nożem wbudowanym w ładunek , umożliwiająca sekwencyjną regulacje wysokości zszywek przeznaczonych do tkanki standardowej (1,5 mm po zamknięciu), pośredniej (1,8 mm po zamknięciu) i grubej (2 mm po zamknięciu). Stapler kompatybilny z ładunkiem posiadającym sześć rzędów zszywek wykonanych w technologii przestrzennej 3D o długości lini szwu 81 mm. (Stapler niezaładowany ładunkiem). szt. 80 3. Uniwersalny ładunek do jednorazowego staplera liniowego z nożem posiadającego sekwencyjną regulację wysokości zszywek przeznaczonych do tkanki standardowej (1,5 mm po zamknięciu), pośredniej (1,8 mm po zamknięciu) i grubej (2 mm po zamknięciu). Ładunek posiadający sześć rzędów zszywek wykonanych w technologii przestrzennej 3D o długości linii szwu 61 mm (nóż zintegrowany z ładunkiem). szt. 40 4. Uniwersalny ładunek do jednorazowego staplera liniowego z nożem posiadającego sekwencyjną regulację wysokości zszywek przeznaczonych do tkanki standardowej (1,5 mm po zamknięciu), pośredniej (1,8 mm po zamknięciu) i grubej (2 mm po zamknięciu). Ładunek posiadający sześć rzędów zszywek wykonanych w technologii przestrzennej 3D o długości linii szwu 81 mm (nóż zintegrowany z ładunkiem). szt. 160
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 Stapler
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowy stapler liniowy z regulowanym dociskiem tkanki i kontrolą wysokości zamknięcia zszywki do 1 mm do 2,5 mm o długości linii szwu 30 mm. szt. 20 2. Jednorazowy stapler liniowy z regulowanym dociskiem tkanki i kontrolą wysokości zamknięcia zszywki do 1,5 mm do 2,5 mm o długości linii szwu 60 mm. szt. 130 3. Jednorazowy stapler liniowy z regulowanym dociskiem tkanki i kontrolą wysokości zamknięcia zszywki do 1,5 mm do 2,5 mm o długości linii szwu 90 mm. szt. 80 4. Jednorazowy ładunek do jednorazowego staplera liniowego z regulowanym dociskiem tkanki i kontrolą wysokością zamknięcia zszywki o długości linii szwu 90 mm. Ładunek przeznaczony do tkanki bardzo grubej (wysokość zszywki po zamknięciu od 1,5 mm do 2,5 mm). szt. 10 5. Ładunek do jednorazowego staplera liniowego z regulowanym dociskiem tkanki i kontrolą wysokością zamknięcia zszywki o długości linii szwu 60 mm. Ładunek przeznaczony do tkanki bardzo grubej (wysokość zszywki po zamknięciu od 1,5 mm do 2,5 mm). szt. 10 6. Ładunek do jednorazowego staplera liniowego z regulowanym dociskiem tkanki i kontrolą wysokością zamknięcia zszywki o długości linii szwu 30 mm. Ładunek przeznaczony do tkanki bardzo grubej (wysokość zszywki po zamknięciu od 1,0 mm do 2,5 mm). szt. 10 Zamawiający każdorazowo określi rodzaj ładunku przy składaniu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 Zastawki dootrzewnowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Zastawka średniociśnieniowa dootrzewnowa Nr 16 szt. 100 2. Dren dootrzewnowy średniociśnieniowy „16” szt. 100 3. Dren dokomorowy średniociśnieniowy szt. 100 4. Zastawka niskociśnieniowa dootrzewnowa Nr „16” szt. 10 5. Dren dootrzewnowy niskociśnieniowy Nr „16” szt. 10 6. Dren dokomorowy niskociśnieniowy Nr „16” szt. 10 7. Zastawka wysokociśnieniowa dootrzewnowa Nr „16” szt. 10 8. Dren dootrzewnowy wysokociśnieniowy Nr „16” szt. 10 9. Dren dokomorowy wysokociśnieniowy Nr „16” szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 Stolik podwójny na aparaturę medyczną – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Stolik podwójny na aparaturę medyczną – 2 szt. Parametry techniczne: • Wysokość regulowana elektrycznie: wys. min. 730mm, wys. max. 930mm (tolerancja +/- 10 mm) • Wymiary blatu: 860mm x 430mm • Obciążenie maksymalne: 80 kg +/- 2 kg • Stolik wyposażony jest standardowo w dwa gniazda 230V, umieszczone pod blatem, do zasilenia urządzeń stojących na stoliku • Podstawa wyposażona w 4 kółka jezdne, blokowane
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 Taboret okulistyczny dla pacjenta i lekarza badającego – 20 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Taboret okulistyczny dla pacjenta i lekarza badającego – 20 szt. Parametr 1. Siedzisko okrągłe (możliwość wyboru koloru) 2. Pneumatyczna regulacja wysokości 3. Chromowana podstawa wyposażona w 5 stałych nóżek 4. Średnica podstawy nie więcej niż 50 cm. 5. Zakres regulacji siedziska : 430 - 630
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)