Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i urządzeń wraz z akcesoriami i meblami stanowiących wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Spożywczych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej 174

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Spożywczych
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528836-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302161306, 302321407, 386521001, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i urządzeń wraz z akcesoriami i meblami stanowiących wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Spożywczych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej 174

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4b11da6-8c4a-4180-98a7-d13846545685
Biuletyn 528836-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Spożywczych
Regon 18324200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Toruńska
Zamawiajacy adres numer domu 174
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 370 73 50
Zamawiajacy fax 52 370 73 51
Zamawiajacy email kancelaria@spozywcza.pl
Adres strony url www.spozywcza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja i wyposażenie warsztatów i pracowni kształcenia praktycznego w szkołach zawodowych w Bydgoszczy – etap I” dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego 2014-2020, w ramach Poddziałania 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spozywcza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Spożywczych w Bydgoszczy, 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i urządzeń wraz z akcesoriami i meblami stanowiących wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Spożywczych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej 174
Numer referencyjny ZSS - 5/D/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i urządzeń wraz z akcesoriami i meblami stanowiących wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Spożywczych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej 174
Cpv glowny przedmiot 30216130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 9
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 1) Kryterium „cena” – C: znaczenie – 60 %. 2) Kryterium „termin dostawy”- T: znaczenie -40%.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Inne dokumenty niewymienione 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru Zamawiającego), 2)*pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy/wykonawców. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1.1) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. 4) Informacja dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp): 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.4. niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.5. niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2)zmiany warunków gospodarczych, 3)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4)zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek, 5)niedostępności modelu sprzętu lub oprogramowania zaoferowanego na etapie składania ofert – Zamawiający dopuszcza dostawę innego modelu sprzętu spełniającego wszystkie parametry określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”. 6)okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Składanie ofert: w siedzibie Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 174, I piętro, sekretariat szkoły do dnia 16.03.2018 r. do godz. 9:00. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.03.2018 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zespole Szkół Spożywczych w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 174, I piętro, sekretariat szkoły. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.spozywcza.pl informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach oraz terminu gwarancji jakości

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I - Czytniki kodów kreskowych i drukarka kodów kreskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Pakiet I - Czytniki kodów kreskowych i drukarka kodów kreskowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II - Urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Pakiet II - Urządzenia wielofunkcyjne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III - Projektory multimedialne i ekrany,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Pakiet III - Projektory multimedialne i ekrany,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV - Panele dotykowe,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Pakiet IV - Panele dotykowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V - Meble komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Pakiet V - Meble komputerowe
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)