dla Projektu „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Powiat Chojnicki
Miejscowość Chojnice
Województwo pomorskie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528752-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym oraz zasilaczem awaryjnym UPS dla Projektu „Szkoła Przyszłości” w ramach RPO WP na lata 2014-2020” dla Projektu „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup serwera wraz z systemem operacyjnym oraz zasilaczem awaryjnym UPS, niezbędnego do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn.: „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3. Edukacja, Działania 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
2.Dostawa serwera nie stanowi szczególnego przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT.
3.Serwer wraz z systemem operacyjnym oraz zasilaczem awaryjnym UPS stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążony jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, nieużywany, niepowystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia.
4.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy również:
1)szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim (jeśli dotyczy),
2)certyfikaty jakości, licencje (jeśli dotyczy).
5.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami i wnieść we wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie w budynku Starostwa Powiatowego w Chojnicach przy ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu.
6.Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem.
7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości podawania dodatkowych kosztów związanych z realizacją dostawy.
8.Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Zasadami wdrażania RPO WP 2014-2020, w tym z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”, a także z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczoną liczbę znaków w BZP zawarte jest w Dziale C SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia oraz SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy.








Dodatkowe informacje

GuidZP400 81059b24-85e8-466a-8212-012a1d8a6c18
Biuletyn 528752-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Chojnicki
Regon 092351239
Zamawiajacy adres ulica 31 Stycznia
Zamawiajacy adres numer domu 56
Zamawiajacy miejscowosc Chojnice
Zamawiajacy kod pocztowy 89-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3966501
Zamawiajacy fax 52 3966503
Zamawiajacy email przetargi@powiat.chojnice.pl
Adres strony url www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej www.powiat.chojnice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projektu „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat.chojnice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.chojnice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów
Nazwa nadana zamowieniu dla Projektu „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny ID.272.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym oraz zasilaczem awaryjnym UPS dla Projektu „Szkoła Przyszłości” w ramach RPO WP na lata 2014-2020” dla Projektu „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup serwera wraz z systemem operacyjnym oraz zasilaczem awaryjnym UPS, niezbędnego do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn.: „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3. Edukacja, Działania 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 2.Dostawa serwera nie stanowi szczególnego przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT. 3.Serwer wraz z systemem operacyjnym oraz zasilaczem awaryjnym UPS stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążony jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, nieużywany, niepowystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia. 4.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy również: 1)szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim (jeśli dotyczy), 2)certyfikaty jakości, licencje (jeśli dotyczy). 5.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami i wnieść we wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie w budynku Starostwa Powiatowego w Chojnicach przy ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. 6.Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości podawania dodatkowych kosztów związanych z realizacją dostawy. 8.Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Zasadami wdrażania RPO WP 2014-2020, w tym z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”, a także z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczoną liczbę znaków w BZP zawarte jest w Dziale C SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia oraz SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy.
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający informuje, że przewiduje zastosowanie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę, o wartości minimum 10 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa serwera lub serwerów. Zamawiający uzna warunek za spełniony na etapie składania ofert, na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale XI, ust. 1. pkt 2) SIWZ złożonego przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na pisemne wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp złoży dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI ust. 4 SIWZ ,na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczeń została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 1 i załącznik nr 2. 3) dokumenty wymienione w Rozdziale XI ust.1, pkt. 2 tj.: Dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ - jeżeli dotyczy), 4) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) Formularz asortymentowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do Siwz. b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 5 do oferty jeżeli dotyczy. 12. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B SIWZ, załącznik nr 3 Zobowiązanie o współpracy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp, 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy, 6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 7) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 8) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 9) wystąpienie siły wyższej. Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 10) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 11) sądowej waloryzacji zamówienia, 12) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, 13) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych, 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1), pkt 3) i pkt 5), zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 4. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie termin zakończenia dostawy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania pomieszczeń do których wniesiony zostanie sprzęt. 5. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostaw, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikających ze stwierdzonych wad tego opisu lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 2) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 6. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 5. 7. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 8. Istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy w przypadku wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia ( zmniejszenie wynagrodzenia). 9. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia dostaw na podstawie ust. 4 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 6, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmian umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 10. Wniosek, o którym mowa w ust. 9 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 9, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 12. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 9 Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 11 i wydania Wykonawcy polecenia przedstawienia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 13. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 14. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy. 15. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 16. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia podwykonawcy, 2) zmiany podwykonawcy, 3) rezygnacji podwykonawcy, 18. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 19. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)