Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528430-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302131006, 386521001, 302321108, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety - Pakiet 1: Dostawa zestawu składającego się z komputera stacjonarnego (1 szt.), monitorów (2 szt.) i drukarki (1 szt.) na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej; Pakiet 2: Dostawa komputerów stacjonarnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Medycyny Nuklearnej; Pakiet 3: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego; Pakiet 4: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Rektora WUM; Pakiet 5: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki; Pakiet 6: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Rehabilitacji i Dziekanatu I. Wydziału Lekarskiego; Pakiet 7: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Dziekanatu Wydziału Nauki o Zdrowiu z oddziałami: Pielęgniarstwa, Zdrowia Publicznego, Dietetyki; Pakiet 8: Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej; Pakiet 9: Dostawa drukarek do twardych dyplomów studenckich (6 szt.) na potrzeby Dziekanatu II. Wydziału Lekarskiego; Pakiet 10: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Urologii Ogólnej, Onkologicznej i Czynnościowej; Pakiet 11: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Ortodoncji; Pakiet 12: Dostawa drukarki atramentowej (1 szt.) na potrzeby Dziekanatu II. Wydziału Lekarskiego; Pakiet 13: Dostawa drukarki kolorowej (1 szt.) na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.13 do SIWZ. 3) Dotyczy Pakietów 1 - 7: Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia (zgodnie z warunkami wskazanymi we Wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 6.1 i 6.2 do SIWZ) do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 b28d7efa-4100-422a-8108-219b80e1423a
Biuletyn 528430-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 28891700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 720 366
Zamawiajacy fax 225 720 363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.wum.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 308 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety
Numer referencyjny AEZ/S-033/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety - Pakiet 1: Dostawa zestawu składającego się z komputera stacjonarnego (1 szt.), monitorów (2 szt.) i drukarki (1 szt.) na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej; Pakiet 2: Dostawa komputerów stacjonarnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Medycyny Nuklearnej; Pakiet 3: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego; Pakiet 4: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Rektora WUM; Pakiet 5: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki; Pakiet 6: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Rehabilitacji i Dziekanatu I. Wydziału Lekarskiego; Pakiet 7: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Dziekanatu Wydziału Nauki o Zdrowiu z oddziałami: Pielęgniarstwa, Zdrowia Publicznego, Dietetyki; Pakiet 8: Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej; Pakiet 9: Dostawa drukarek do twardych dyplomów studenckich (6 szt.) na potrzeby Dziekanatu II. Wydziału Lekarskiego; Pakiet 10: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Urologii Ogólnej, Onkologicznej i Czynnościowej; Pakiet 11: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Ortodoncji; Pakiet 12: Dostawa drukarki atramentowej (1 szt.) na potrzeby Dziekanatu II. Wydziału Lekarskiego; Pakiet 13: Dostawa drukarki kolorowej (1 szt.) na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.13 do SIWZ. 3) Dotyczy Pakietów 1 - 7: Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia (zgodnie z warunkami wskazanymi we Wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 6.1 i 6.2 do SIWZ) do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.13 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1-2.13 do SIWZ) ze stanem faktycznym. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty niewymienione Dot. pkt III.3) W postępowaniu wymagane jest złożenie Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, natomiast nie jest wymagane złożenie Oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) zmiany modelu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, na sprzęt o parametrach co najmniej takich jak oferowane, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie. 3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu składającego się z komputera stacjonarnego (1 szt.), monitorów (2 szt.) i drukarki (1 szt.) na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów stacjonarnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Medycyny Nuklearnej WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego (1) na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.3 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Rektora WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.4 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.5 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Rehabilitacji WUM i Dziekanatu I. Wydziału Lekarskiego WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.6 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Dziekanatu Wydziału Nauki o Zdrowiu z oddziałami: Pielęgniarstwa, Zdrowia Publicznego, Dietetyki WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.7 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.8 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarek do twardych dyplomów studenckich (6 szt.) na potrzeby Dziekanatu II. Wydziału Lekarskiego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.9 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Urologii Ogólnej WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.10 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Ortodoncji WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.11 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarki atramentowej (1 szt.) na potrzeby Dziekanatu II. Wydziału Lekarskiego WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.12 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarki kolorowej (1 szt.) na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.13 do SIWZ).
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)