„Wyposażenie pracowni dydaktycznych Szkoły Podstawowej w Oleszycach” w ramach projektu „Poprawa warunków edukacji wspierających kluczowe umiejętności w Gminie Oleszyce”

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Gmina Oleszyce
Miejscowość Oleszyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528722-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Komputery stacjonarne 73 sztuk
2) Komputery przenośne 6 sztuk
3) Tablice interaktywne 2 sztuki
4) Projektory multimedialne 6 sztuk
5) Monitor interaktywny 2 sztuki
6) Serwer z siecią lokalna 1 sztuka
7) Wyposażenie pracowni matematyczno – przyrodniczych w sprzęt dydaktyczny sztuk 2


30200000-1 – Sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0f70a9c-4682-41ad-9f98-1a0b5cf26cae
Biuletyn 528722-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Oleszyce
Regon 65090061900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oleszyce
Zamawiajacy kod pocztowy 37630
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 315 010
Zamawiajacy fax 166 315 636
Zamawiajacy email bgp@ug.oleszyce.pl
Adres strony url www.bip.oleszyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 – Oś priorytetowa VI Spójność Przestrzenna i Społeczna, Działanie 6.4 Infrastruktura Edukacyjna, Poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.oleszyce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.oleszyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem Poczty, Kuriera, Posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie pracowni dydaktycznych Szkoły Podstawowej w Oleszycach” w ramach projektu „Poprawa warunków edukacji wspierających kluczowe umiejętności w Gminie Oleszyce”
Numer referencyjny BGP.271.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Komputery stacjonarne 73 sztuk 2) Komputery przenośne 6 sztuk 3) Tablice interaktywne 2 sztuki 4) Projektory multimedialne 6 sztuk 5) Monitor interaktywny 2 sztuki 6) Serwer z siecią lokalna 1 sztuka 7) Wyposażenie pracowni matematyczno – przyrodniczych w sprzęt dydaktyczny sztuk 2 30200000-1 – Sprzęt komputerowy 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa 32421000-0 - Okablowanie sieciowe 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-18T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku udziału w postępowaniu – sytuacja ekonomiczna lub finansowa, Wykonawcy ci wykazują łącznie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej dostawy pomocy naukowych (np. sprzęt komputerowy, serwery, tablice interaktywne itp.) o wartości co najmniej 200 000,00 zł. Brutto (tj. zamówienia zrealizowanego w oparciu o jedną odrębną umowę - nie dopuszcza się sumowania wartości kilku zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, ( referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty). 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. W umowie Wykonawca zobowiąże się do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty w razie nienależytego wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 4. O terminie i miejscu zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie. 5. Umowę zawiera wybrany Wykonawca lub osoba posiadająca jego pełnomocnictwo do wszelkich czynności związanych z zawieraniem umowy. 6. Podpisanie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia nastąpi po jego wykonaniu. 7. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku - zmiana Podwykonawcy lub rezygnacja z udziału Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia Podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wskaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)