Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP Mrzezino, Gnieżdżewo, Starzyno, Strzelno Gmina Puck.

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-08 23:42:43
Instytucja Urząd Gminy Puck
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527045-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) w miejscowościach Mrzezino, Gnieżdżewo, Starzyno i Strzelno z terenu Gminy Puck wskazanych w Załączniku A do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ.
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
1) Część 1 – Kamery termograficzne – 4 szt.
2) Część 2 – Zestawy ratownictwa wysokościowego – 4 zestawy
3) Część 3 – Namioty pneumatyczne z osprzętem – 2 komplety
4) Część 4 – Skafandry suche lodowo – ratownicze – 8 kompletów
5) Część 5 – Zestaw poduszek podnoszących – 3 komplety
6) Część 6 - Sanie lodowe pneumatyczne – 4 komplety
7) Część 7 – Piły ratownicze – 3 szt.
8) Część 8 – Prądownice – 4 szt.
9) Część 9 – Lanca Gaśnicza z zaworem i wężem – 4 zestawy
10) Część 10 – Radiostacja samochodowa 5 szt.
11) Radiostacja przenośna – 24 szt.
12) Zestaw narzędzi hydraulicznych – 2 zestawy
13) Zbiornik przenośny - 4 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd6c63a4-7911-422f-b517-cd90252b687e
Biuletyn 527045-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Puck
Regon 19051973700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 10 Lutego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Puck
Zamawiajacy kod pocztowy 84100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 6732096 w. 40
Zamawiajacy fax 586 732 737
Zamawiajacy email ugpuckinwest@pro.onet.pl
Adres strony url bip.gmina.puck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin związku Międzygminnego Zatoki Puckiej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gmina.puck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub przesłać za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub przez pośłańca lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP Mrzezino, Gnieżdżewo, Starzyno, Strzelno Gmina Puck.
Numer referencyjny IZP.D.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) w miejscowościach Mrzezino, Gnieżdżewo, Starzyno i Strzelno z terenu Gminy Puck wskazanych w Załączniku A do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ. 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: 1) Część 1 – Kamery termograficzne – 4 szt. 2) Część 2 – Zestawy ratownictwa wysokościowego – 4 zestawy 3) Część 3 – Namioty pneumatyczne z osprzętem – 2 komplety 4) Część 4 – Skafandry suche lodowo – ratownicze – 8 kompletów 5) Część 5 – Zestaw poduszek podnoszących – 3 komplety 6) Część 6 - Sanie lodowe pneumatyczne – 4 komplety 7) Część 7 – Piły ratownicze – 3 szt. 8) Część 8 – Prądownice – 4 szt. 9) Część 9 – Lanca Gaśnicza z zaworem i wężem – 4 zestawy 10) Część 10 – Radiostacja samochodowa 5 szt. 11) Radiostacja przenośna – 24 szt. 12) Zestaw narzędzi hydraulicznych – 2 zestawy 13) Zbiornik przenośny - 4 szt.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 445056,91
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w maksymalnym terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy dla każdej Części. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostarczenia przedmiotu umowy na każdą część. Terminy dostawy stanowią jedno z kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XIV SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia przez podwykonawców nie składa oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. WW. wykaz należy złożyć w oryginale. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zgodnie ze wzorem Załącznika nr 1a do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument. 4. Formularz cenowy wraz ze wskazaniem okresów gwarancji - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa kamer termograficznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa kamer termograficznych - 4 szt. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu ratownictwa wysokościowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu ratownictwa wysokościowego - 4 zestawy Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa namiotów pneumatycznych z osprzętem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa namiotów pneumatycznych z osprzętem - 2 komplety Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa skafandrów sucho lodowo - ratowniczych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa skafandrów sucho lodowo - ratowniczych - 8 kompletów Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów poduszek podnoszących.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów poduszek podnoszących - 3 komplety. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sań lodowych pneumatycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa sań lodowych pneumatycznych - 4 komplety Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pił ratowniczych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa pił ratowniczych - 3 szt. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa prądownic.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa prądownic - 4 sztuki Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa lanc gaśniczych z zaworem i wężem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa lanc gaśniczych z zaworem i wężem - 4 zestawy Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa radiostacji samochodowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa radiostacji samochodowych - 5 sztuk. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa radiostacji przenośnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa radiostacji przenośnych - 24 sztuki Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych - 2 zestawy w skład zestawu wchodzą: nożyce hydrauliczne, rozpieracz ramieniowy, agregat hydrauliczny, węże - 2 sztuki. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa zbiorników przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa zbiorników przenośnych - 4 sztuki Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące
  

Criterion

Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)