GuidZP400 |
18091a2c-931f-46ce-8c5d-0bb6c11e0b1e
|
Biuletyn |
528741-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
Regon |
000592868
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
Adres strony url |
www.plock.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Przedszkolaki na medal - wysoka jakość edukacji w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 31 w Płocku dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć i terapii w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 31 w Płocku - Materiały dydaktyczne i sprzęt do prowadzenia zajęć z muzykoterapii
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.141.2017.BR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć i terapii w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 31 w Płocku - Materiały dydaktyczne i sprzęt do prowadzenia zajęć z muzykoterapii
|
Cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Okres podany w pkt II.8 jest okresem max.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z KRS lub CEiDG (lub ich odpowiednika w danym kraju)
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupację budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
c) skorzystania z okoliczności określonych w art. 144 ust 1 pkt 6 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-03-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|