Dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny”.

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Leśny"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Mleko i śmietana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528609-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155100006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ – kalkulacja cenowa – opis przedmiotu zamówienia odpowiadających jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach
o jakości handlowej lub deklarowanej przez producenta w oznakowaniu tych artykułów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5db7f19f-8d9e-43e1-88e8-ac588eccc805
Biuletyn 528609-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Leśny"
Regon 29664400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tułowicka
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01974
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 342 017
Zamawiajacy fax 228 354 386
Zamawiajacy email piotr.kryszczuk@dps-lesny.waw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dps-lesny.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-lesny.waw.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej "Leśny" , ul. Tułowicka 3, 01-974 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny”.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ – kalkulacja cenowa – opis przedmiotu zamówienia odpowiadających jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej lub deklarowanej przez producenta w oznakowaniu tych artykułów.
Cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow - posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. z późn. zm o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, - posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późn. zm o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 150.000,00 zł,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z dostarczaniem mleka i przetworów mlecznych (wartość łączna zrealizowanych lub realizowanych zamówień musi wynosić co najmniej 300.000,00 zł. brutto),
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r.z późn. zm. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, 2) aktualna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późn. zm. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zakładu podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 11.3 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami kalkulacji cenowej przy zachowaniu maksymalnej ceny umowy z podatkiem VAT, 2) zmiany cen na poszczególne asortymenty w formie aneksu do umowy, nie częściej niż raz na kwartał w wysokości odpowiadającej wzrostom lub spadkom cen, określonej we „wskaźnikach cen wybranych grup towarów i usług konsumpcyjnych” opracowanych przez Główny Urząd Statystyczny, 3) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań), 4) zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie – w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie będącym załącznikiem do umowy (np. gdy ulegnie popsuciu lub w przypadku braku aktualnej decyzji lub opinii lub zaświadczenia) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu produktów mlecznych posiadający wymagane aktualne decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii, 5) zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji umowy, 6) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)