Zakup urządzeń medycznych do diagnostyki, leczenia i monitorowania czynności serca oraz medycznej aparatury oddechowej

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528504-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331230008, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa urządzeń medycznych do diagnostyki, leczenia i monitorowania czynności serca oraz medycznej aparatury oddechowej wraz z montażem i uruchomieniem do Oddziału Kardiologii SPWSzS w Chełmie ul. Szpitalna nr 53, Blok 1- A , II piętro z podziałem na części:

1) część nr 1 - Centrala monitorująca do kardiomonitorów wraz z kardiomonitorami
2) część nr 2 - System do holtera EKG wraz z oprogramowaniem
3) część nr 3 - Aparat do echokardiologii
4) część nr 4 - Kardiostymulator zewnętrzny [Czasowy zewnętrzny stymulator serca]
5) część nr 5 - Aparaty do EKG wraz z wózkiem
6) część nr 6 - Kardiowertery defibliratoru z funkcją stymulacji zewnętrznej
7) część nr 7 - Respirator z możliwością transportu wewnętrznego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61377bfd-727d-4006-a418-12ff0ffd0fd9
Biuletyn 528504-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Regon 11019690800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceramiczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 082 5623247, 5623254
Zamawiajacy fax 825 623 247
Zamawiajacy email przetarg@szpital.chelm.pl
Adres strony url www.spwsschelm.e-bip.eu
Adres strony internetowej www.spwsschelm.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsschelm.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwsschelm.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Ceramiczna 1 22-100 Chełm
Nazwa nadana zamowieniu Zakup urządzeń medycznych do diagnostyki, leczenia i monitorowania czynności serca oraz medycznej aparatury oddechowej
Numer referencyjny ZP 3311/15/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa urządzeń medycznych do diagnostyki, leczenia i monitorowania czynności serca oraz medycznej aparatury oddechowej wraz z montażem i uruchomieniem do Oddziału Kardiologii SPWSzS w Chełmie ul. Szpitalna nr 53, Blok 1- A , II piętro z podziałem na części: 1) część nr 1 - Centrala monitorująca do kardiomonitorów wraz z kardiomonitorami 2) część nr 2 - System do holtera EKG wraz z oprogramowaniem 3) część nr 3 - Aparat do echokardiologii 4) część nr 4 - Kardiostymulator zewnętrzny [Czasowy zewnętrzny stymulator serca] 5) część nr 5 - Aparaty do EKG wraz z wózkiem 6) część nr 6 - Kardiowertery defibliratoru z funkcją stymulacji zewnętrznej 7) część nr 7 - Respirator z możliwością transportu wewnętrznego
Cpv glowny przedmiot 33123000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 825600,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) Kart danych technicznych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia wydanych przez producenta; 2) Opisów i fotografii : Oryginalnych firmowych prospektów lub katalogów producentów oferowanych produktów wykazanych w załączniku nr 1, [z logo i/lub nazwa producenta] potwierdzających spełnienie wszystkich parametrów wymaganych i opisanych przez Zamawiającego (w tym: numery i rozmiary każdej oferowanej pozycji). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku braku dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym dopuszcza się dołączenie do oferty innych dokumentów i/lub szczegółowego oświadczenia producenta , na podstawie których, Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu lub wartości danego parametru.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca przedstawi dokumenty wymienione w Sekcji III.4. dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 5.Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach: 1) zmiany cen, o których mowa w § 4 ust. 5 i 6; 2) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; Pod pojęciem „siła wyższa” należy rozumieć: wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dostawy, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w dostawie. 5) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w przypadku: a) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot, b) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552 k.c. w zw. z art. 551 k.c), c) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2018-04-14T00:00:00+02:00
IV 6 6 Na ofertę składają się: 1) Na dzień składania ofert: a) wypełniony formularz ofertowy oraz wymagane parametry techniczno – funkcjonalne [załącznik nr 1 i 1a]. W celu usprawnienia pracy nad dokumentami, Zamawiający prosi o przedłożenie załącznika 1a również zapisanego na nośniku np. płyta CD. b) dokumenty potwierdzające wymagane parametry techniczno – funkcjonalne [części folderów, katalogów, kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzające zaoferowane parametry w załączniku nr 1a, niezbędne do dokonania wstępnej weryfikacji ofert i ustalenia oferty najwyżej ocenionej. c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. b) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 6 pkt 3 SIWZ; c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli Wykonawca powołuje się na inne zasoby.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1 - Centrala monitorująca do kardiomonitorów wraz z kardiomonitorami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Centrala monitorująca do kardiomonitorów - szt. 1 Kardiomonitor szt. 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część nr 2 - System do holtera EKG wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis System do holtera EKG wraz z oprogramowaniem - szt. 1 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część nr 3 - Aparat do echokardiologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Aparat do echokardiologii Aparaty do echokardiologii szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część nr 4 - Kardiostymulator zewnętrzny [Czasowy zewnętrzny stymulator serca]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kardiostymulator zewnętrzny [Czasowy zewnętrzny stymulator serca] Kardiostymulator zewnętrzny [ Czasowy zewnętrzny stymulator serca] szt. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część nr 5 - Aparaty do EKG wraz z wózkiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Aparat do EKG wraz z wózkiem szt. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część nr 6 - Kardiowertery defibliratoru z funkcją stymulacji zewnętrznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kardiowertery defibrylatoru z funkcją stymulacji zewnętrznej szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część nr 7 - Respirator z możliwością transportu wewnętrznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Respirator z możliwością transportu wewnętrznego szt. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)