CRZP/10/2018/AEZ Infrastruktura dydaktyczna wspierająca kształcenie praktyczne na Wydziałach Mechanicznym, Elektrycznym i Nawigacyjnym Akademii Morskiej w Gdyni – zakup wyposażenia laboratoriów dydaktycznych - Modernizacja laboratorium Techniki mikroprocesorowej

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Akademia Morska w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Artykuły elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528414-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 317311000, 383420004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest Infrastruktura dydaktyczna wspierająca kształcenie praktyczne na Wydziałach Mechanicznym, Elektrycznym i Nawigacyjnym Akademii Morskiej w Gdyni – zakup wyposażenia laboratoriów dydaktycznych - Modernizacja laboratorium Techniki mikroprocesorowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3d8fc1a-af4f-4a06-a050-29f70db23ccc
Biuletyn 528414-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Morska w Gdyni
Regon 000145112
Zamawiajacy adres ulica Morska
Zamawiajacy adres numer domu 81-87
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48585586421
Zamawiajacy fax +48587412250
Zamawiajacy email zampubl@am.gdynia.pl
Adres strony url http://www.am.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt RPPM.04.02.00-22-0002/16 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.am.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Morska w Gdyni ul. Morska 81-87 81-225 Gdynia Polska
Nazwa nadana zamowieniu CRZP/10/2018/AEZ Infrastruktura dydaktyczna wspierająca kształcenie praktyczne na Wydziałach Mechanicznym, Elektrycznym i Nawigacyjnym Akademii Morskiej w Gdyni – zakup wyposażenia laboratoriów dydaktycznych - Modernizacja laboratorium Techniki mikroprocesorowej
Numer referencyjny CRZP/10/2018/AEZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest Infrastruktura dydaktyczna wspierająca kształcenie praktyczne na Wydziałach Mechanicznym, Elektrycznym i Nawigacyjnym Akademii Morskiej w Gdyni – zakup wyposażenia laboratoriów dydaktycznych - Modernizacja laboratorium Techniki mikroprocesorowej.
Cpv glowny przedmiot 31731100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy należy złożyć - informację o tym, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu definicji zawartej w art. 4 pkt. 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., nr 50, poz. 331 z późn. zm.) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane urządzenia spełnią wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 8. Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany treści umowy w przypadku: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. b) obniżenie stawki podatku VAT - Zamawiający oświadcza, że zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. z późn. zm.) będzie ubiegał się o zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na elementy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający oświadcza, że w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54 poz.535 z późn. zm) wystąpi do Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej. W przypadku otrzymania zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na całość lub część przedmiotu zamówienia strony umowy podpiszą odpowiedni aneks do umowy, który będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia faktury z preferencyjną stawką podatku VAT 0 %. c) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę; d) w przypadku wystąpienia "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; e) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy; f) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - zmiana umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego; g) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na skutek zmiany przepisów w tym zakresie - wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2018-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Płyta ewaluacyjna z akcesoriami - 12 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31731100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8051,09
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz oczekiwane parametry techniczne dla zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oscyloskopy oraz multimetry - 12 szt oraz 12 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38342000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17264,39
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz oczekiwane parametry techniczne dla zamówienia określono w załączniku nr 5.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)