Zakup sprzętu rehabilitacyjnego

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja LATOSZYN ZDRÓJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Latoszyn
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528307-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2017) sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Latoszyn Zdrój Sp. z o.o. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ: Tabela – Parametry Wymagane.
2) Zamówienie obejmuje dostawę, instalację dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f95dfec-2f00-4413-ae97-fa96d94818d9
Biuletyn 528307-N-2018
Zamawiajacy nazwa LATOSZYN ZDRÓJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 180370970
Zamawiajacy adres ulica Latoszyn
Zamawiajacy adres numer domu 139A
Zamawiajacy miejscowosc Latoszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48536126500, +48536126500
Zamawiajacy fax ---
Zamawiajacy email januszbelch@ugdebica.pl, pawelwolicki@ugdebica.pl
Adres strony url Zamawiającemu udostępniono stronę internetową Urzędu Gminy Dębica: www.ugdebica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o. , właścicielem spółki w 100% jest jednostka samorządu terytorialnego - Gmina Dębica.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugdebica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
Numer referencyjny PN.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2017) sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Latoszyn Zdrój Sp. z o.o. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ: Tabela – Parametry Wymagane. 2) Zamówienie obejmuje dostawę, instalację dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający WEZWIE Wykonawcę do złożenia: 1) Oświadczenie: A. DLA PRODUKTÓW BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNYM: W zakresie DEKLARACJI ZGODNOŚCI i OZNAKOWANIE ZNAKIEM CE LUB / ORAZ WPISU / ZGŁOSZENIA DO REJESTRU WYROBÓW MEDYCZNYCH I PODMIOTÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA ICH WPROWADZENIE LUB / ORAZ POWIADOMIENIA / ZGŁOSZENIA DO PREZESA URZĘDU REJESTRACJI WYROBÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH LUB FORMULARZ PRZENIESIENIA DANYCH. B. DLA PRODUKTÓW NIE BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNY: Odpowiednie i aktualne atesty - ZAŁ. NR 4 do SIWZ 2) OPISY (dot. pkt. 3J Rozdz. VIII SIWZ), tj.: A. Wykaz podmiotów upoważnionych, przez producenta urządzeń lub autoryzowanego przedstawiciela, do obsługi serwisowej – ZAŁ. NR 5 do SIWZ Oraz - jeśli urządzenia do prawidłowego i bezpiecznego działania wymagają specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta urządzeń). B. Wykaz dostawców takich części – ZAŁ. NR 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają … brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje …. brak podstaw wykluczenia.” 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie: okres udzielanej gwarancji, w miesiącach (minimum 24 miesiące, a max. 60 mieś.) . 6. Oferowany asortyment musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w: A. TABELA: PARAMETRY WYMAGANE – ZAŁ. NR 2 do SIWZ, B. FORMULARZ CENOWY – ZAŁ. NR 3 do SIWZ. Dokumenty te należy załączyć do oferty. 7. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 1020 4913 0000 9102 0077 7029 . W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się datę i godzinę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) i wniesienia wadium w formie opisanej w art. 45 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy Pzp tj. gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej), gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz, że - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Powyższe wymagania odnoszą się również do poręczeń wymienionych w ust. 2 pkt 2) i 5). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pok. 17 lub zamieścić w osobnym opakowaniu – opisanym: WADIUM, dołączonym do oferty. Wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej to doręczenie zamawiającemu (beneficjentowi) oryginału dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) w formie pisemnej. Forma pisemna dokumentu nierozłącznie wiąże się z własnoręcznym podpisem osoby, która wyraziła wolę w treści dokumentu. Oryginał dokumentu Zamawiający definiuje jako przedmiot materialny, na którym utrwalono oświadczenie woli w postaci znaków graficznych. Własnoręczny podpis wystawcy na dokumencie nadaje mu walor dokumentu oryginalnego. Konsekwencją niedostarczenia przez wykonawcę przed upływem terminu składania ofert, oryginału gwarancji jest uznanie, że wadium nie zostało wniesione i tym samym znajdzie zastosowanie przepis art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli … wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy). 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp: -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku: A. Zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). B. Zmian przepisów dotyczących zmiany: stawki podatku VAT, opłat celnych. C. Wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania produkcji sprzętu będącego przedmiotem Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika sprzętu będącego przedmiotem Umowy w ramach tych samych parametrów, cech, walorów, przeznaczenia, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w § 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w Załączniku nr 3 do Umowy – kserokopia Formularza Cenowego złożonego wraz z ofertą. D. Wyprodukowania i wprowadzenia do obrotu sprzętu o ulepszonych cechach i walorach – Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o lepszych parametrach niż sprzęt będący przedmiotem umowy – posiadającego dokumenty, o których mowa w § 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 3 do Umowy -Formularz Cenowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)