Dostawa jednostek centralnych, monitorów i drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527646-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 31 jednostek centralnych, 53 monitorów oraz 24 drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
b) Gwarancja: 60 miesięczna gwarancja producenta na jednostkę centralną ,
c) Gwarancja: 36 miesięczna gwarancja producenta na monitory i drukarki,
d) Zamawiający wymaga , aby serwis gwarancyjny wykonywany był w miejscu zainstalowania sprzętu wyłącznie przez firmy posiadające autoryzację producenta. Wykonawca w załączniku nr 9
do SIWZ wskaże firmy posiadające autoryzację producenta sprzętu , które wykonywać będą serwis gwarancyjny,
e) Zamawiający wymaga , aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku.
f) Sprzęt powinien posiadać ( na zewnętrznej stronie obudowy) oznakowanie pozwalające na jednoznaczną identyfikację ( nazwa producenta , nr fabryczny).
f) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zadania, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji i rękojmi;
g) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia
zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego;
h) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia,
i) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy bezpośrednio do siedziby
Zamawiającego - Prokuratury Okręgowej w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 36, oraz zapewni
wniesienie całości zamówienia do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d2f544f-c203-424e-a3f7-c9620950f43a
Biuletyn 527646-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa
Regon 29900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały Jagiellońskie
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80853
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 30 40 108, 30 40 110
Zamawiajacy fax 058 30 40 108
Zamawiajacy email kaminski@prokuratura.gda.pl
Adres strony url www.gdansk.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdansk.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednostek centralnych, monitorów i drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Numer referencyjny PO VII WB 261.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 31 jednostek centralnych, 53 monitorów oraz 24 drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Gdańsku. b) Gwarancja: 60 miesięczna gwarancja producenta na jednostkę centralną , c) Gwarancja: 36 miesięczna gwarancja producenta na monitory i drukarki, d) Zamawiający wymaga , aby serwis gwarancyjny wykonywany był w miejscu zainstalowania sprzętu wyłącznie przez firmy posiadające autoryzację producenta. Wykonawca w załączniku nr 9 do SIWZ wskaże firmy posiadające autoryzację producenta sprzętu , które wykonywać będą serwis gwarancyjny, e) Zamawiający wymaga , aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku. f) Sprzęt powinien posiadać ( na zewnętrznej stronie obudowy) oznakowanie pozwalające na jednoznaczną identyfikację ( nazwa producenta , nr fabryczny). f) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zadania, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji i rękojmi; g) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; h) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, i) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy bezpośrednio do siedziby Zamawiającego - Prokuratury Okręgowej w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 36, oraz zapewni wniesienie całości zamówienia do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Ostateczny termin wykonania zamówienia zostanie wpisany do umowy na podstawie formularza oferty Wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą , że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , zrealizowali na dzień składania ofert, co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający , przed udzieleniem zamówienia , wezwie wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona , do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów lub oświadczeń potwierdzających , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu: 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający , przed udzieleniem zamówienia , wezwie wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona , do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę: 1.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną ) dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dowodu określającego , czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty, które zostały wymienione w rozdziale VII SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 2) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, 3) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-3) o zakres tych zmian. 2. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np: a) zmianę rachunku bankowego b) zmiany adresowe 3.Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ustawy PZP. 4.Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)