Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania wg III części

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Gmina Czerwonak
Miejscowość Czerwonak
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529374-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania według trzech części:
Część I: dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych – dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego,
Część II: dostawa oprogramowania do kosztorysowania – jedna (1) licencja,
Część III: dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych – dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych – cztery (4) sztuki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 091765ab-3a41-420e-9318-9d66a354a4b7
Biuletyn 529374-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Czerwonak
Regon 63125874400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Źródlana
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Czerwonak
Zamawiajacy kod pocztowy 62004
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 616 544 204
Zamawiajacy fax 618 120 270
Zamawiajacy email bz@czerwonak.pl
Adres strony url www.czerwonak.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „e-Czerwonak elektroniczne usługi publiczne Gminy Czerwonak”, Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: „Społeczeństwo informacyjne” Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Poddziałania 2.1.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czerwonak.pl/public/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (kopercie). Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą), albo imieniem i nazwiskiem, siedzibą albo adresem zamieszkania i adresem Wykonawcy oraz właściwie opisane następująco wg wzoru określonego w SIWZ. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty określa treść SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania wg III części
Numer referencyjny WO.271.2.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania według trzech części: Część I: dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych – dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego, Część II: dostawa oprogramowania do kosztorysowania – jedna (1) licencja, Część III: dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych – dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych – cztery (4) sztuki.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, każdy Wykonawca wraz z ofertą, składa oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z udziału postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców, wraz z ofertą, składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto obok dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 3 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty. Wykonawca nie składa niniejszego oświadczenia wraz z ofertą, winien je złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca, może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana zakresu zobowiązań niniejszej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nastąpić może wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych przez art. 144 Ustawy PZP a wskazanych poniżej, jak: 1) zmiany terminu realizacji Umowy za zgody IZ WRPO - w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z przedłużeniem terminu zakończenia określonych prac o okres trwania przyczyn oraz okres związany z usunięciem skutków zaistniałych przyczyn, z powodu których wystąpi zagrożenie dotrzymania terminu ich zakończenia, w następujących w przypadku: a) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej, b) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy związanych ze zmianą parametrów technicznych oferowanego produktu lub jego wycofania z produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy wykonanie Umowy w terminie oraz zgodnie z jego Ofertą, 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia – w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy związanych ze zmianą parametrów technicznych, funkcjonalnych oferowanego produktu lub wycofania danego produktu z bieżącej produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy zrealizowanie Umowy zgodnie ze złożoną przez niego Ofertą: - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić produkt równoważny o parametrach technicznych, funkcjonalnych nie gorszych niż zaoferowane, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie, b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, c) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi lub jest następstwem zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów z wykorzystaniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 – 2020.
IV 6 1 sposob udostepniania oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane, należy wpisać do formularza oferty. Oznacza to, że przedmiotowe dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), dokumenty te powinny być odrębną częścią nie złączoną w sposób trwały z ofertą.
IV 6 1 srodki ochrony oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane, należy wpisać do formularza oferty. Oznacza to, że przedmiotowe dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), dokumenty te powinny być odrębną częścią nie złączoną w sposób trwały z ofertą.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych – dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część I: dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych – dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania do kosztorysowania – jedna (1) licencja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część II: dostawa oprogramowania do kosztorysowania – jedna (1) licencja
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych – dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych – cztery (4) sztuki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część III: dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych – dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych – cztery (4) sztuki
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)