Dostawa wyposażenia warsztatu zajezdni autobusowej - część IV – sprzęt elektrotechniczny oraz urządzenia pneumatyczne.

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Gmina Nowa Sól - Miasto
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Sprzęt elektrotechniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529401-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 317300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zajezdni autobusowej obejmująca sprzęt elektrotechniczny oraz urządzenia pneumatyczne, a także różne elementy wyposażenia warsztatu.
2. Szczegółowy wykaz wyposażenia:
- Zestaw do napełniania oleju - 1 szt.,
- Smarownica pneumatyczna – 1 szt.,
- Nitownica pneumatyczna – 1 szt.,
- Spawarka typu Migo-Mat – 1 szt.,
- Przecinarka plazmowa – 1 szt.,
- Szlifierka stacjonarna – 1 szt.,
- Klucz pneumatyczny 1” – 4 szt.,
- Klucz pneumatyczny 1/2” – 4 szt.,
- Klucz elektryczny do odkręcania kół autobusowych – 1 szt.,
- Wiertarka pneumatyczna – 6 szt.,
- Wiertarka stołowa – 2 szt.,
- Szlifierka kątowa pneumatyczna – 6 szt.,
- Szlifierka stołowa – 1 szt.,
- Urządzenie do rozruchu silników – 1 szt.,
- Przejezdny prostownik – 2 szt.,
- Elektryczna wyciskarka do kleju – 1 szt.,
- Odkurzacz wielofunkcyjny – 1 szt.,
- Stanowisko do mycia części – 1 szt.,
- Myjka ciśnieniowa – 1 szt.,
- Ręczny wózek do przewożenia beczek – 1 szt.,
- Wózek na butle spawalnicze – 1 szt.,
- Butle na gaz techniczny – 2 szt.,
- Drabina składana aluminiowa – 1 szt.,
- Imadło kowalskie – 1 szt.,
- Kowadło – 1 szt.,
- Nożyce dźwigniowe do cięcia blachy – 1 szt.,
- Giętarka do blachy segmentowa – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c546c415-94bb-44d8-9fe4-8ad4eed305a5
Biuletyn 529401-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowa Sól - Miasto
Regon 97077028000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 590 300
Zamawiajacy fax 684 590 358
Zamawiajacy email zampub@nowasol.pl
Adres strony url www.nowasol.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu „Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego” będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubuskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nowasol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowasol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia warsztatu zajezdni autobusowej - część IV – sprzęt elektrotechniczny oraz urządzenia pneumatyczne.
Numer referencyjny ZP.271.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zajezdni autobusowej obejmująca sprzęt elektrotechniczny oraz urządzenia pneumatyczne, a także różne elementy wyposażenia warsztatu. 2. Szczegółowy wykaz wyposażenia: - Zestaw do napełniania oleju - 1 szt., - Smarownica pneumatyczna – 1 szt., - Nitownica pneumatyczna – 1 szt., - Spawarka typu Migo-Mat – 1 szt., - Przecinarka plazmowa – 1 szt., - Szlifierka stacjonarna – 1 szt., - Klucz pneumatyczny 1” – 4 szt., - Klucz pneumatyczny 1/2” – 4 szt., - Klucz elektryczny do odkręcania kół autobusowych – 1 szt., - Wiertarka pneumatyczna – 6 szt., - Wiertarka stołowa – 2 szt., - Szlifierka kątowa pneumatyczna – 6 szt., - Szlifierka stołowa – 1 szt., - Urządzenie do rozruchu silników – 1 szt., - Przejezdny prostownik – 2 szt., - Elektryczna wyciskarka do kleju – 1 szt., - Odkurzacz wielofunkcyjny – 1 szt., - Stanowisko do mycia części – 1 szt., - Myjka ciśnieniowa – 1 szt., - Ręczny wózek do przewożenia beczek – 1 szt., - Wózek na butle spawalnicze – 1 szt., - Butle na gaz techniczny – 2 szt., - Drabina składana aluminiowa – 1 szt., - Imadło kowalskie – 1 szt., - Kowadło – 1 szt., - Nożyce dźwigniowe do cięcia blachy – 1 szt., - Giętarka do blachy segmentowa – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 31730000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-12T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow - zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku; 1) zawarcia umowy po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie zamawiającego, w szczególności gdy oferta złożona przez wykonawcę przekraczała możliwości zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z wykonawcą, co wpłynęło na skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy lub w przypadku wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej – w takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy, 2) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający np. wydłużenie terminu trwania czynności poza terminy umowne lub jej braku po stronie zamawiającego, polecenia wstrzymania wykonywania usługi, zwłoki w dokonaniu odbioru, 3) braku możliwości odbioru przedmiotu zamówienia ze względu na niezakończenie robót budowlanych budowy zajezdni autobusowej będącej miejscem dostawy przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej - termin wykonania umowy może być przedłużony o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy jednak nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)