Zakup i sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie, ul. Szpitalna 2.

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529437-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302321108, 302131006, 302360002, 302362002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie, ul. Szpitalna 2 zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
- Zadanie 1 – zestawy komputerowe
- Zadanie 2 – drukarki laserowe czarno-białe
- Zadanie 3 – komputery przenośne – laptopy
- Zadanie 4 – zasilacze awaryjne UPS – 500 VA
- Zadanie 5 – urządzenia wielofunkcyjne
- Zadanie 6 – skanery
- Zadanie 7 – oprogramowanie biurowe typu Microsoft Office
- Zadanie 8 – czytniki kodów kreskowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e1413c3-f0b8-4da2-9633-9e006577e7d2
Biuletyn 529437-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie
Regon 33090497300000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 471 670,
Zamawiajacy fax 943 411 697
Zamawiajacy email poliklinika@pro.onet.pl,
Adres strony url www.poliklinika.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.poliklinika.koszalin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poliklinika.koszalin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie, ul. Szpitalna 2.
Numer referencyjny M-2373-03/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie, ul. Szpitalna 2 zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. - Zadanie 1 – zestawy komputerowe - Zadanie 2 – drukarki laserowe czarno-białe - Zadanie 3 – komputery przenośne – laptopy - Zadanie 4 – zasilacze awaryjne UPS – 500 VA - Zadanie 5 – urządzenia wielofunkcyjne - Zadanie 6 – skanery - Zadanie 7 – oprogramowanie biurowe typu Microsoft Office - Zadanie 8 – czytniki kodów kreskowych
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 156036,59
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 dostawy przedmiotu zamówienia, na który składa ofertę o wartości nie mniejszej niż składana oferta
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu wykaz realizowanych dostaw - załącznik nr 7 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) oświadczenie danych wykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) szczegółową ofertę asortymentowo-cenową – załącznik nr 3a do SIWZ. 5) parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 6) oświadczenia Wykonawcy – załącznik nr 5 do SIWZ, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 87500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup: - komputer - monitor - mysz - klawiatura
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarki laserowe czarno-białe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7317,07
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup drukarek laserowych czarno-białych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputery przenośne - laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup komputerów przenośnych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zasilacze awaryjne - UPS 500 VA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8536,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup zasilaczy awaryjnych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6097,56
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup urządzeń wielofunkcyjnych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Skanery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24390,24
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup skanerów
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Oprogramowanie biurowe typu Microsoft Office
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8130,08
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup oprogramowania biurowego typu Microsoft Office
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Czytniki kodów kreskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4065,04
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup czytników kodów kreskowych
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)