Dostawa oprogramowania i akcesoriów komputerowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529364-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 484610007, 302341009, 302345003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i akcesoriów komputerowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część I – Pakiet aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM – 1 szt.
Część II – Akcesoria komputerowe – Przenośny dysk USB z etui – 1 szt.
Część III – Akcesoria komputerowe – Dysk wewnętrzny SSD – 1 szt.
3. CPV:
Część I – 48461000-7 Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
Część II – 30234100-9 Dysk magnetyczny, 30237132-3 Interfejs USB,
30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów
Część III – 30234500 Pamięci do przechowywania danych,
30233180-6 Urządzenia z pamięcią flash
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia (część II) do SIWZ i Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia (część III) do SIWZ.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego (nie dotyczy cz.I), nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji (nie dotyczy cz.I), kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
6. Rozwiązania równoważne:
1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. W zakresie części I - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego oprogramowania do modelowania metodą DEM spełniającego warunki opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca będzie zobowiązany do skonfigurowania, uruchomienia
i przeprowadzenia szkoleń w zakresie oferowanego systemu.
2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B i 6C do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum :

• część I: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ i ofertą Wykonawcy
• część II: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ i ofertą Wykonawcy
• część III: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ i ofertą Wykonawcy

8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału:
9.1. Część I – Pakiet aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM – 1 szt.
9.2. Część II – Akcesoria komputerowe – Przenośny dysk USB z etui – 1 szt.
9.3. Część III – Akcesoria komputerowe – Dysk wewnętrzny SSD – 1 szt.
10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych).
11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp.
8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A pkt. 1 SIWZ. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dot. I i III części zamówienia
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
Dot. II części zamówienia
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f166ff1-db31-4203-88e4-a160ae096e42
Biuletyn 529364-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url www.ipan.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipan.lublin.pl; Zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny doręczenie do siedziby Zamawiającego - Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania i akcesoriów komputerowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Numer referencyjny A-2401-7/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i akcesoriów komputerowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część I – Pakiet aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM – 1 szt. Część II – Akcesoria komputerowe – Przenośny dysk USB z etui – 1 szt. Część III – Akcesoria komputerowe – Dysk wewnętrzny SSD – 1 szt. 3. CPV: Część I – 48461000-7 Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania Część II – 30234100-9 Dysk magnetyczny, 30237132-3 Interfejs USB, 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów Część III – 30234500 Pamięci do przechowywania danych, 30233180-6 Urządzenia z pamięcią flash 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia (część II) do SIWZ i Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia (część III) do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego (nie dotyczy cz.I), nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji (nie dotyczy cz.I), kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 5.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. 6. Rozwiązania równoważne: 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. W zakresie części I - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego oprogramowania do modelowania metodą DEM spełniającego warunki opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca będzie zobowiązany do skonfigurowania, uruchomienia i przeprowadzenia szkoleń w zakresie oferowanego systemu. 2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B i 6C do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : • część I: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ i ofertą Wykonawcy • część II: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ i ofertą Wykonawcy • część III: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ i ofertą Wykonawcy 8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału: 9.1. Część I – Pakiet aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM – 1 szt. 9.2. Część II – Akcesoria komputerowe – Przenośny dysk USB z etui – 1 szt. 9.3. Część III – Akcesoria komputerowe – Dysk wewnętrzny SSD – 1 szt. 10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie. 12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp. 8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A pkt. 1 SIWZ. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dot. I i III części zamówienia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. Dot. II części zamówienia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 48461000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow UWAGA!!! TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dot. I i III części zamówienia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. Dot. II części zamówienia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 A i Załączniku nr 3 B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Dokument (lub dokumenty), z których wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca (podpisujące) ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 6.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5a SIWZ, wykonawca złoży: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). D) Informacje dotyczące procedury oraz formy dokumentów: 7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy pzp, zastosuje tzw. procedurę odwróconą, zgodnie z którą najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy pzp oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, czyli dokona oceny podmiotowej Wykonawcy badając oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy pzp. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126), dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 10, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi nastąpić w formie pisemnej. 14. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość ,co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczenia. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126) 17. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu lub braku podstaw wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile będą one aktualne. 19. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 17 i 18. Załącznik nr 1 A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I) Załącznik nr 1 B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część II) Załącznik nr 1 C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część III) Załącznik nr 2 – Formularz oferty Załącznik nr 3 A – Oświadczenie Wykonawcy A Załącznik nr 3 B – Oświadczenie Wykonawcy B Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11 (NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJACEMU W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PRZEKAZANIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP) Załącznik nr 5 A - Wzór umowy (część I) Załącznik nr 5 B - Wzór umowy (część II) Załącznik nr 5 C - Wzór umowy (część III) Załącznik nr 6 A – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część I) Załącznik nr 6 B – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część II) Załącznik nr 6 C – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część III)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dot. cz. I (§ 9 umowy - Załącznik nr 6A do SIWZ) 1. Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: 1.1 w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy, 1.2 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 1.3 zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 1.4 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 1.5 konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony; zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; 1.6 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.7 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pani Ewa Buchajczuk fax /81/ 744 50 67 lub e-mail: e.buchajczuk@ipan.lublin.pl w godz. 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku w dni pracujące dla Zamawiającego

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48461000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Środki własne Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk
Zalacznik krotki opis CPV: 48461000-7 Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania Lp. Parametry wymagane - minimalne 1.1 Możliwość aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą elementów dyskretnych. 1.2 Możliwość modelowania różnych procesów mechanicznych dla materiałów o naturze dyskretnej . 1.3 Szeroka gama modeli kontaktu (model liniowy, Hertza – Mindlina, model liniowy z histerezą. 1.4 Możliwość tworzenia własnych modeli kontaktu. 1.5 Możliwość modelowania w układzie trójwymiarowym. 1.6 Interfejs graficzny. 1.7 Różnorodność kształtów modelowych obiektów. 1.8 Możliwość eksportowania modeli cząstek i konstrukcji projektowanych w programach typu CAD. 1.9 Możliwość specyfikacji parametrów geometrycznych i materiałowych modelowanych obiektów. 1.10 Możliwość modelowania ścian fizycznych i periodycznych. 1.11 Modelowanie układów mono- i polidyspersyjnych. 1.12 Możliwość analizy danych bezpośrednio w programie. 1.13 Wizualizacja łańcuchów sił oraz pól prędkości podczas symulacji. 1.14 Możliwość tworzenia animacji w programie. 1.15 Eksport danych w formacie ASCII i innych. 1.16 Możliwość szczegółowej analizy wybranych obszarów modelowego ośrodka. 1.17 Oprogramowanie użytkowe w systemie Linux i Windows. 2. Pozostałe wymagania 2.1 Najnowsze aktualizacje oprogramowania przez okres 12 miesięcy od dnia instalacji pakietu. 2.2 Termin wykonania zamówienia maksymalnie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez strony.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe – Przenośny dysk USB z etui – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Preludium 9 - nr 2015/17/N/ST10/02194 Sezonowe zmiany emisji gazów cieplarnianych (metanu, dwutlenku węgla i podtlenku azotu) w zależności od technologicznego etapu procesu oczyszczania ścieków w laboratoryjnym modelu oczyszczalni typu SBR
Zalacznik krotki opis CPV: 30234100-9 Dysk magnetyczny, 30237132-3 Interfejs USB, 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów 2.1 Przenośny dysk USB z etui – 1 sztuka Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Format 2,5” Interfejs USB 3.0 Pojemność 2 TB Inne Odporny na wstrząsy, Dołączone akcesoria Kabel USB 3.0, Etui - odporne na uszkodzenie, zgniecenie, przeznaczone do przechowywania 2,5" dysku twardego (dodatkowa kieszeń na kabel). Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe – Dysk wewnętrzny SSD – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Preludium 9 - nr 2015/17/N/ST10/02194 Sezonowe zmiany emisji gazów cieplarnianych (metanu, dwutlenku węgla i podtlenku azotu) w zależności od technologicznego etapu procesu oczyszczania ścieków w laboratoryjnym modelu oczyszczalni typu SBR
Zalacznik krotki opis 30234500-3 Pamięci do przechowywania danych, 30233180-6 Urządzenia z pamięcią flash 1.1 Dysk wewnętrzny SSD – 1 szt. Pojemność 250 GB Format 2,5" Interfejs SATA 6 Gb/s Prędkość odczytu 540 MB/s Prędkość zapisu 520 MB/s Odczyt losowy 97,000 IOPS Zapis losowy 88,000 IOPS MTBF (h) 1,500,000 Gwarancja 36 miesięcy
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kryteria jakościowe (oddzielnie dla każdej części)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)