Przygotowanie i dostawa edukacyjnych pomocy naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą z podziałem na części

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529036-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa edukacyjnych pomocy
naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą na potrzeby realizacji
projektu: „Edukacja społeczności zamieszkujących obszary chronione województwa kujawskopomorskiego.
Lubię tu być na zielonym !”, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. Szczegółowy opis
przedmiot zamówienia znajduje się w OPZ (załącznik nr 3 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c19dc0bc-acf2-4b15-91e6-7a411f70c4f8
Biuletyn 529036-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Regon 871121290
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566218281
Zamawiajacy fax +48566218455
Zamawiajacy email zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
Adres strony url http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Projektu: Edukacja społeczności zamieszkującej województwo kujawsko-pomorskie. Lubię tu być … na zielonym!
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 337
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowanie i dostawa edukacyjnych pomocy naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą z podziałem na części
Numer referencyjny WZP.272.15.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa edukacyjnych pomocy naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą na potrzeby realizacji projektu: „Edukacja społeczności zamieszkujących obszary chronione województwa kujawskopomorskiego. Lubię tu być na zielonym !”, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w OPZ (załącznik nr 3 do SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Jest to maksymalny termin realizacji. Jednak należy zwrócić uwagę, że w każdej części maksymalny termin realizacji jest inny.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 1. Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech usług zbieżnych z opisem przedmiotu zamówienia, tj. opracowaniem i dostawą edukacyjnych pomocy naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ww. warunki w odniesieniu do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łącznie. 2. Wykaże że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienia, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje – osoby te będą tworzyły Zespół, w skład którego wchodzą: a) Koordynator, osoba koordynująca realizację zadań, która będzie współpracowała bezpośrednio z Zamawiającym – liczba osób co najmniej 1, który będzie posiadał co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem świadczącym usługi projektowania graficznego i dostawy oraz odpowiadała za prawidłowy przebieg informacji pomiędzy zleceniodawcą i zespołem, a w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę koordynatora w co najmniej 2 projektach o zakresie zbliżonym do zakresu opisanego w OPZ; b) Copywriter – liczba osób: co najmniej 1, który będzie posiadał co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia tekstów, sloganów reklamowych, a w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej 2 projektach o zakresie zbliżonym do zakresu opisanego w OPZ; c) Grafik komputerowy – liczba osób: co najmniej 1, który będzie posiadał co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie DTP, komputerowego przygotowania do druku, korekcie, składaniu, a w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej 2 projektach o zakresie zbliżonym do zakresu opisanego w OPZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Warunki dotyczące osób stawiane są w zakresie Pakietu B,C i D.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3.2. SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do Siwz), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; W zakresie Pakietu B,C i D: 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik 6 do Siwz).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu , zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku podpisania ofert lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5. Zdjęcia każdego przedmiotu, z oferowanego asortymentu, w pełnej kolorystyce.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa edukacyjnych pomocy naukowych - Atlas przyrodniczy dla dzieci zawierający fotografie i opisy zwierząt i roślin występujących w Polsce – 350 szt.; Atlas dot. drzew występujących na terenie Polski – 350 szt.; Przewodnik - Klucz do oznaczania gatunków – 9 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przygotowanie i dostawa edukacyjnych pomocy naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą: Skrzynia do odgadywania przedmiotów – 10 kompletów Gra terenowa obrotowa – 10 zestawów Zestaw do wytwarzania zielonej energii – 75 szt. Zestaw do zabawy -Tropy zwierząt – 9 zestawów Puzzle drewniane, przestrzenne – 9 zestawów Gra leśno – przyrodnicza – 9 szt. Zestaw do badania wody i gleby – 18 zestawów Tablica dźwiękowa – 9 szt. Pluszowe ptaki z prawdziwymi odgłosami – 72 szt. Model – Obieg wody w przyrodzie – 9 szt. Lupa kubkowa – 500 szt. Siatka do połowu i strącania owadów – 9 szt. Plenerowa gra edukacyjna – 10 szt. Puzzle z motywem przyrodniczym – 800 szt. Puzzle na tablicy – 9 szt. Gra memo – 60 zestawów Klocki edukacyjne – 9 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przygotowanie i dostawa edukacyjnych pomocy naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą: Plan lekcji – 4000 szt. Zakładka książkowa – 4000 szt. Certyfikat dla dzieci i młodzieży za wzięcie udziału w konkursie/wydarzeniu – 2500 szt. Kolorowanki z kredkami – 4260 szt. Plansza edukacyjna – 9 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przygotowanie i dostawa edukacyjnych pomocy naukowych oraz innych materiałów wspomagających edukację przyrodniczą: Wykonanie flagi promocyjnej typu winder na potrzeby wydarzeń typu „Dni Gminy”, „Dni miasta” – 12 zestawów
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)