Zakup i dostawa materiałów remontowych dla WIŁ

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Łączności
Miejscowość Zegrze Południowe
Województwo mazowieckie
Branża
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529167-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 441122000, 448100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów remontowych dla WIŁ - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części nazywając je odpowiednio: Cześć I – dostawa materiałów wykończeniowych podłóg, Cześć II – dostawa farb i materiałów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ – dla Części II, będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
Przedmiot zamówienia w Część I i musi: odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz określone normy, posiadać: dla pozycji nr 1, 7 - deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, względnie certyfikat zgodności oraz atest PPOŻ, dla pozycji nr 14 – Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim, opakowanie musi posiadać pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, termin przydatności, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Przedmiot zamówienia w Część II musi: odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz określone normy, posiadać:
dla pozycji nr 1, 2, 3, 6 - deklarację zgodności z Polską Normą, Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim, opakowanie musi posiadać pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, termin przydatności, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Produkty równoważne: użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące
w skład przedmiotu zamówienia produkty, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokładny opis oferowanego produktu w języku polskim w postaci np. kart katalogowych produktu, informacji producenta, itp., które potwierdzają, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a73f218-2063-448f-bebe-dcecc96a7f35
Biuletyn 529167-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Łączności
Regon 1009906000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 22A
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze Południowe
Zamawiajacy kod pocztowy 05-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 885 543
Zamawiajacy fax 227 822 134
Zamawiajacy email k.juras@wil.waw.pl
Adres strony url www.wil.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wil.waw.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Warszawska 22A, 05-130 Zegrze Południowe
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów remontowych dla WIŁ
Numer referencyjny ZP-6-18-DTO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów remontowych dla WIŁ - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części nazywając je odpowiednio: Cześć I – dostawa materiałów wykończeniowych podłóg, Cześć II – dostawa farb i materiałów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ – dla Części II, będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia w Część I i musi: odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz określone normy, posiadać: dla pozycji nr 1, 7 - deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, względnie certyfikat zgodności oraz atest PPOŻ, dla pozycji nr 14 – Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim, opakowanie musi posiadać pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, termin przydatności, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Przedmiot zamówienia w Część II musi: odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz określone normy, posiadać: dla pozycji nr 1, 2, 3, 6 - deklarację zgodności z Polską Normą, Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim, opakowanie musi posiadać pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, termin przydatności, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Produkty równoważne: użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokładny opis oferowanego produktu w języku polskim w postaci np. kart katalogowych produktu, informacji producenta, itp., które potwierdzają, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 44112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Inne dokumenty niewymienione Przy dostawie Zamawiający będzie wymagał deklaracji zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną oraz względnie certyfikat zgodności oraz atest PPOŻ (dot. Część I poz. 1, 7 Formularza techniczno-cenowego), Atestu Higienicznego wydanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego (dot. Część I poz. 14 Formularza techniczno-cenowego); deklaracji zgodności z Polską Normą, Atestu Higienicznego wydanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego (dot. Część II poz. 1,2,3,6 Formularza techniczno-cenowego);
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji: zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; innych istotnych postanowień umowy gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego; zmiany określonego producenta, typu i modelu w przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów wykończeniowych podłóg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów remontowych dla WIŁ - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Cześć I – dostawa materiałów wykończeniowych podłóg, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I, będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia w Część I i musi: odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz określone normy, posiadać: dla pozycji nr 1, 7 - deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, względnie certyfikat zgodności oraz atest PPOŻ, dla pozycji nr 14 – Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim, opakowanie musi posiadać pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, termin przydatności, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa farb i materiałów malarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów remontowych dla WIŁ - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2a do SIWZ. Cześć II – dostawa farb i materiałów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 2a do SIWZ, będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia w Część II musi: odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz określone normy, posiadać: dla pozycji nr 1, 2, 3, 6 - deklarację zgodności z Polską Normą, Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim, opakowanie musi posiadać pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, termin przydatności, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)