USŁUGA OPIEKI SERWISOWEJ NAD SERWERAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI FINA.

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528978-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi opieki serwisowej nad serwisami stron www oraz serwisami internetowymi Zamawiającego.
Zamówienie składa się z trzech części (zadań):
1) Utrzymanie i rozwój serwisu NINATEKA wraz z rozwiązaniami zależnymi,
2) Opieka nad 2 maszynami wirtualnymi, opieka serwisowa i konserwacja serwerów stron www oraz rozbudowa i stała opieka nad bezpieczeństwem i działaniem stron internetowych FINA,
3) Świadczenie usług wsparcia oraz zaprojektowanie i dostawa oprogramowania stanowiącego rozszerzenie funkcjonalności obecnie używanego oprogramowania Systemu SAM oraz Systemu CK, pozwalającego na import danych z arkuszy CSV.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 824c1ba0-2a03-455b-91e3-ede60439972f
Biuletyn 528978-N-2018
Zamawiajacy nazwa Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Regon 367467328
Zamawiajacy adres ulica Wałbrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22) 3804990
Zamawiajacy fax +48(22) 3804991
Zamawiajacy email piwanowski@fn.org.pl
Adres strony url http://fina.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://fina.gov.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://fina.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny, ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu USŁUGA OPIEKI SERWISOWEJ NAD SERWERAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI FINA.
Numer referencyjny 5/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi opieki serwisowej nad serwisami stron www oraz serwisami internetowymi Zamawiającego. Zamówienie składa się z trzech części (zadań): 1) Utrzymanie i rozwój serwisu NINATEKA wraz z rozwiązaniami zależnymi, 2) Opieka nad 2 maszynami wirtualnymi, opieka serwisowa i konserwacja serwerów stron www oraz rozbudowa i stała opieka nad bezpieczeństwem i działaniem stron internetowych FINA, 3) Świadczenie usług wsparcia oraz zaprojektowanie i dostawa oprogramowania stanowiącego rozszerzenie funkcjonalności obecnie używanego oprogramowania Systemu SAM oraz Systemu CK, pozwalającego na import danych z arkuszy CSV.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali: - Zadanie nr 1: i. jedno zamówienie polegające na hostingu, utrzymania i SLA portalu VOD wraz z platformą do zarządzania, kodowania i dystrybuowania plików wideo w internecie, o wartości co najmniej 120 000,00 zł netto obejmujących łącznie poniższe zakresy: - dystrybucję umożliwiającą użytkownikom internetowym odtwarzanie plików audiowizualnych (audio i video) z wykorzystaniem przynajmniej jednej z następujących technologii - streamingu live, streamingu, streamingu http bądź progressive download, - obsługę kanału dystrybucji materiałów audiowizualnych (polegającą m.in. na stosowaniu zabezpieczeń dostępu np. typu DRM, kodowanie plików audiowizualnych i udostępnianie użytkownikom internetowym plików video w ilościach powyżej 1000 plików w ramach jednego projektu internetowego), - utrzymywanie lub modyfikacja API platformy do transkodowania i dystrybucji materiałów audiowizualnych zintegrowanej poprzez to API ze wskazaną zewnętrzną publicznie dostępną aplikacją webową, w celu korzystania z zasobów platformy w odrębnym systemie informatycznym, - modyfikacja lub konfiguracja i wdrożenie CMSa we frameworku .NET do obsługi wskazanej strony internetowej oraz zarządzanie i udostępnianie materiałów audiowizualnych na niej publikowanych. ii. jedno zamówienie polegające na stworzeniu lub modyfikacji portalu VOD tj. ogólnodostępnej aplikacji webowej (strony internetowej opublikowanej w protokole http lub https) oraz administrującego nią systemu zarządzania treściami audiowizualnymi dystrybuowanymi w portalu VOD, przy czym wskazana na dowód posiadania doświadczenia i zrealizowania usługi stworzona lub zmodyfikowana strona internetowa powinna być działająca i dostępna publicznie na dzień złożenia oferty (możliwa do obejrzenia przez Zamawiającego) oraz powinna udostępniać w publicznym dostępie pliki wideo w liczbie ponad 100. Zamówienie powinno mieć wartość nie mniejszą niż 40 000 zł netto; Wymienione w niniejszym punkcie zamówienia muszą obejmować swoim przedmiotem co najmniej jednokrotną realizację każdego z powyższych działań, przy czym działania te nie muszą zostać zrealizowane w ramach jednej usługi. - Zadanie nr 2: i. jedno zamówienie polegające na modyfikacji lub rozbudowie stron internetowych wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią) z wykorzystaniem pracy z bazami danych ORACLE i MySQL w tym strona obsługująca powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, o wartości zamówienia co najmniej 50 000 zł netto; ii. jedno zamówienie polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - Zadanie nr 3: dwa zamówienia obejmujące dostarczenie, instalację i uruchomienie co najmniej jednego systemu archiwum cyfrowego lub MAM (Media Asset Management – systemu do zarządzania treściami audio-wideo) o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł netto każde; b) dysponują następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: - Zadanie nr 1: i. dwoma administratorami systemów z doświadczeniem co najmniej 3-letnim w pracy przy utrzymywaniu i wdrażaniu systemów VOD i systemów dystrybucji materiałów audiowizualnych w internecie, ii. trzema programistami (w tym 2 programistów backendowych i 1 frontendowy) posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu obiektowym, w programowaniu we frameworku .NET, procesach bazodanowych, programowaniu interfejsów oraz systemów zarządzania treściami, iii. jednym specjalistą ds. technicznego przetwarzania i udostępniania multimediów posiadającym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe oraz wiedzę z zakresu transkodowania i dystrybucji materiałów audiowizualnych oraz systemów zabezpieczeń dystrybuowanych w internecie multimediów, iv. jednym specjalistą ds. architektury systemów informatycznych posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu, instalowaniu i konfigurowaniu systemów informatycznych i środowisk serwerowych, v. jednym project managerem posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi. - Zadanie nr 2: i. jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu oraz wdrażaniu stron internetowych wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią) opartych na bazach danych ORACLE i MySQL, ii. jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w tworzeniu strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - Zadanie nr 3: dwoma osobami z minimum dwuletnim doświadczeniem w instalacji i uruchamianiu systemów archiwum cyfrowego lub MAM (Media Asset Management – systemu do zarządzania treściami audio-wideo). 4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w sekcji III.1 oraz: 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany Umowy: 1) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu przedmiotu Zamówienia lub terminu realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części Zamówienia. W takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 3) zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę; 4) zamiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu Umowy, 5) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 6) zamiany osób realizujących Zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji określonych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dla danej osoby oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego, 7) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 8) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej. 9) w przypadku zmiany nazwy lub formy prawnej Zamawiającego na skutek przekształceń organizacyjno-prawnych. 2 Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3): 1) w przypadkach określonych w ust. 1 pkt 3), Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikający ze zmiany ww. przepisów. Jeżeli w ww. 14 – dniowym terminie, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. W pozostałych przypadkach, o których mowa w ust. 1, Wykonawca lub Zamawiający są zobowiązani do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu przyczyny powodującej konieczność wprowadzenia zamiany do umowy. 2) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany Umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania Zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej; 3) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w Umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy. 3. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną sporządzone w formie pisemnego aneksu.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Utrzymanie i rozwój serwisu NINATEKA wraz z rozwiązaniami zależnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu, na który składa się Serwis NINATEKA (wydawany przez FINA portal internetowy VOD udostępniający materiały audiowizualne, audialne oraz inne treści, składający się m.in. z głównego katalogu filmów i audio oraz z kolekcji materiałów audiowizualnych takich jak Kolekcja Wojciech Kilar, Kolekcja Andrzej Panufnik, Kolekcja Trzej Kompozytorzy, Kolekcja Sztuki Współczesnej, Kolekcja Archiwa Transformacji ’89, Kolekcja teatralna), CMS Insys Play NINATEKA, system Single Sign-On, platforma do transkodowania i dystrybucji w internecie materiałów audiowizualnych i audialnych udostępnianych i publikowanych przez FINA, moduły integracji z SAM oraz API wraz ze wszystkimi treściami i materiałami audiowizualnymi (plikami) udostępnianymi poprzez System w internecie, zintegrowane ze sobą, a także Serwis Katalog Archiwum NInA. Świadczenie usług przez Wykonawcę polega na: 1) hostingu, utrzymaniu i obsłudze Systemu; 2) wykonaniu migracji Systemu wraz z migracją contentu; 3) utrzymaniu oraz dystrybucji w internecie materiałów audiowizualnych i audialnych publikowanych między innymi w Serwisie NINATEKA oraz w Serwisie Katalog Archiwum NInA; 4) zapewnieniu wydajności, obsłudze administracyjnej i SLA Systemu oraz Serwisu Katalog Archiwum NInA; 5) zapewnieniu zabezpieczenia dystrybuowanych poprzez System i Serwis Katalog Archiwum FINA materiałów audiowizualnych np. zabezpieczeniem typu DRM na koszt Wykonawcy; 6) serwisowania Systemu oraz Serwisu Katalog Archiwum FINA przez cały okres trwania umowy w ramach 56 roboczogodzin; 7) udzieleniu gwarancji i licencji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opieka nad 2 maszynami wirtualnymi, opieka serwisowa i konserwacja serwerów stron www oraz rozbudowa i stała opieka nad bezpieczeństwem i działaniem stron internetowych FINA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opieka nad 2 maszynami wirtualnymi opartymi na systemie operacyjnym Ubuntu Server 10.04 LTS (posiadany przez Zamawiającego) w ramach, której będą wykonywane: a) standardowe czynności związane z administracją systemów unixowych: i. sprawdzanie logów pod kątem występowania błędów i zarządzanie nimi, ii. sprawdzanie dostępności usług, iii. sprawdzanie wykorzystania zasobów i zmiana konfiguracji (dodanie pamięci, dysków, procesora) w miarę potrzeb. Środowisko jest oparte na VMWare ESXi 5.5.0 Build 1331820. iv. administrowanie i wdrażanie aktualizacji bezpieczeństwa usług wystawionych na świat (dns, apache, ftpd, sshd), v. sprawdzanie dostępności pozostałych aktualizacji i podejmowanie decyzji o ich wdrażaniu oraz opracowywanie optymalnych scenariuszy wdrażania, aby nie zakłócać pracy pozostałych składników systemu, vi. wykonywanie kopii zapasowych kluczowych danych systemu bazy danych: - konta użytkowników oraz ich katalogów, - pliki stron www, - pliki konfiguracyjne systemu, - inne w miarę potrzeb, vii. zmiany konfiguracji systemu w miarę potrzeb, viii. monitorowanie wydajności, ix. mniej więcej co 3-5 lat upgrade systemów do kolejnych wersji LTS, b. zarządzanie zawartością stron www, c. rozwiązywanie problemów (np. naprawa uszkodzonych usług, czyszczenie systemu plików poprzez zmniejszanie lub pozbywanie się dużych plików); d. sprawdzanie i ew. modyfikacje skryptów do komunikacji stron z bazami danych Oracle i MySQL, w których przechowywana jest zawartość prezentowana w witrynach Filmoteki Narodowej – Instytutu Audiowizualnego. 2. Administracja sprzętem - serwery Fujitsu (posiadane przez Zamawiającego); 3. Opieka nad systemem HotSpot z dedykowanym oprogramowaniem połączony z dwoma AP Cisco w kinie Iluzjon – Ubuntu, autorski system do hotspot zintegrowany z systemem smsowym do autoryzacji; 4. Opieka nad dwoma serwerami ftp opartych na systemie Debian wraz z oprogramowaniem DirectAdmin; 5. Opieka nad serwerem dedykowanym do systemu ZEUS 2 – Ubuntu, Rails, PostgreSQL, nginx; 6. Wdrożenie systemu monitoringu dla serwerów webowych sieci; 7. Opieka nad systemem backupów środowiska stron www na macierz Synology RS812RP+ (posiadana przez Zamawiającego); 8. W ramach opieki zamawiającemu przysługują prace przy serwisach internetowych Filmoteki Narodowej – Instytutu Audiowizualnego, a w szczególności: a. stała opieka nad bezpieczeństwem i działaniem stron internetowych: www.fn.org.pl, iluzjon.fn.org.pl, fototeka.fn.org.pl, gapla.fn.org.pl, www.nitrofilm.pl, blog.nitrofilm.pl, kosztyfina.fn.org.pl, kinastudyjne.pl, edukacja filmowa.pl i inne, w tym nowopowstałe serwisy internetowe pod patronatem FINA b. wykonywanie napraw i poprawek zapewniających bezbłędne i bezawaryjne funkcjonowanie stron – czas reakcji maks. 24h od daty powiadomienia, c. zapewnienie comiesięcznej usługi modyfikacji/rozbudowy istniejących oraz nowopowstałych stron internetowych w zakresie 480 roboczogodzin na rok. Dotyczy to m.in. takich prac jak: i. wdrożenie nowych funkcjonalności, modułów, ii. rozbudowa funkcjonalności systemów CMS iii. zmiany graficzne stron oraz powiązanych z nią funkcjonalności serwisów iv. udostępnianie metadanych dla m.in. Europeaną, EFG w ustalonym formacie Modyfikacje wykonywane będą w systemie comiesięcznych zleceń wycenionych przez wykonawcę wg roboczogodzin. Wykonawca zobowiązuje się stawiać się w siedzibie Filmoteki Narodowej – Instytutu Audiowizualnego na codwutygodniowe konsultacje (2-3 godz.) dotyczące prowadzonych prac oraz możliwość stałego kontaktu telefoniczno-mailowego, d. modyfikacje interfejsów (skryptów) do synchronizacji danych dla serwisów WWW, wymiany informacji pomiędzy bazami a serwisami; wdrożenie API, e. opieka oraz modyfikacje w czasie trwania umowy nad serwisem ze sklepem internetowym; 9. W pierwszym tygodniu danego miesiąca Zamawiający przygotowuje listę zagadnień związanych z planowanymi na dany miesiąc modernizacjami stron i za pomocą poczty mailowej wysyła listę do Wykonawcy. Wykonawca w przeciągu 2 dni odsyła maila z informacją zwrotną ile roboczogodzin zamierza przeznaczyć na wykonanie poszczególnych czynności. Po zapoznaniu się z roboczogodzinami i ew. ich akceptacji w przeciągu dwóch dni Zamawiający odsyła maila do Wykonawcy z prośbą o realizację wybranych pozycji; 10. Wykonawca ma 10 roboczych dni na wdrożenie zamówionych przez Zamawiającego modyfikacji, chyba, że strony ustalą inaczej; 11. Do trzech dni po oddaniu dzieła przez Wykonawcę, Zamawiający zobowiązuje się do sprawdzenia i zatwierdzenia poprawnego wykonania dzieła / lub jego braku wraz z podsumowaniem roboczogodzin poprzez wysłanie maila z informacją do Wykonawcy. Wykonawca wystawi fakturę uwzględniając wykorzystane roboczogodziny / lub ich brak dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowego wykonania dzieła; 12. Po otrzymaniu zgłoszenia Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przystąpienia do wykonania powierzonych prac , czasy reakcji określa załącznik nr 1 do umowy; 13. Wykonywanie na koniec miesiąca dokładnego raportu w wykonanych prac. W raporcie powinna też być wyszczególnienie prac, które zostały wykonane w ramach pkt 9; 14. Inne serwery lub serwisy stron www, które w trakcie trwania umowy zostaną wdrożone przez Zamawiającego. Konfiguracja sprzętowa (Zamawiający posiada następujący sprzęt): - Serwer 1: FUJITSU PY RX300S7, 2 x Intel Xeon E5-2630 6C/12T 2.30 GHz 15 MB, 32 GB RAM, HDD 4 x 146GB. - Serwer 2: FUJITSU PY RX300S8, 2 x Intel Xeon E5-2630Lv2 6C/12T 2.4GHz 15MB, 32 GB RAM, HDD 6 x SAS 300GB 10K HOT PL 2.5".
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Świadczenie usług wsparcia oraz zaprojektowanie i dostawa oprogramowania stanowiącego rozszerzenie funkcjonalności obecnie używanego oprogramowania Systemu SAM oraz Systemu CK, pozwalającego na import danych z arkuszy CSV.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia oraz zaprojektowanie i dostawa oprogramowania stanowiącego rozszerzenie funkcjonalności obecnie używanego oprogramowania Systemu SAM oraz Systemu CK, pozwalającego na import danych z arkuszy CSV. Oferowane oprogramowanie i usługi muszą gwarantować najwyższe bezpieczeństwo i jakość przetwarzanego obrazu filmowego zapisanego w formatach profesjonalnych do 4K, zachowywać bezpieczeństwo katalogowanych metadanych oraz spełniać dalej wymienione parametry. Zamówienie ma na celu zwiększenie efektywności pracy użytkowników Systemu SAM i Systemu CK. Przy powiększających się zasobach filmowych i okołofilmowych, możliwości cyfrowych systemów archiwizacji danych i mediów muszą być proporcjonalnie zwiększane, aby zapewnić płynność i stabilność pracy użytkowników. Zamawiane usługi mają również wpłynąć na możliwości operowania istniejącymi już metadanymi oraz zwiększyć szybkość wprowadzania informacji o zbiorach analogowych do zasobów cyfrowych FINA. Realizacja zadania polegać będzie na dostarczeniu poniższego oprogramowania oraz wykonaniu usług wsparcia technicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę oprogramowania, stanowiącego nową funkcjonalność w Systemach SAM i CK. a) Zaprojektowanie i realizację wraz z dedykowanym interfejsem graficznym funkcjonalności, pozwalającej na automatyczną, masową migrację danych z zewnętrznych tabel i arkuszy do Systemu CK i Systemu SAM. b) Aplikacja ma być w pełni kompatybilna z Systemami oraz ma posiadać możliwość adaptowania tabel i arkuszy do istniejących, zdefiniowanych przez Zamawiającego schematów danych, spełniając przy tym wszystkie kryteria techniczne opisane w SIWZ. 2. Usługi serwisu oraz wsparcia technicznego na System CK oraz System SAM wraz z wsparciem programistycznym w oparciu o rozliczenie typu time & material w ilości minimum 2 dni roboczych ( 2 MD) na potrzeby Systemu CK i Systemu SAM od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2019 r.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)