usługa utrzymania systemu wraz ze wsparciem technicznym i opieka serwisowa oprogramowania systemu pracy grupowej

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528367-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający jest w posiadaniu bezterminowej licencji na oprogramowanie systemu pracy grupowej Open Workgroup Suite firmy Micro Focus z ilością 280 użytkowników, działającym na klastrze High Availability, składającym się z 2 serwerów z oprogramowaniem SUSE Linux Enterprise.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania systemu wraz ze wsparciem technicznym i opieka serwisowa oprogramowania systemu pracy grupowej Open Workgroup Suite firmy Micro Focus, posiadanego przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae3e4855-1c26-41d5-8911-603bf6400d60
Biuletyn 528367-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych
Regon 000039025
Zamawiajacy adres ulica ul. Wólczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 133
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-919
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8353041 w. 407
Zamawiajacy email jsrembowski@itme.edu.pl
Adres strony url www.itme.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.itme.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.itme.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.itme.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego: ITME,ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, bud. nr 2, Dział Organizacyjno - Prawny, pokój nr 115
Nazwa nadana zamowieniu usługa utrzymania systemu wraz ze wsparciem technicznym i opieka serwisowa oprogramowania systemu pracy grupowej
Numer referencyjny ZP/01/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający jest w posiadaniu bezterminowej licencji na oprogramowanie systemu pracy grupowej Open Workgroup Suite firmy Micro Focus z ilością 280 użytkowników, działającym na klastrze High Availability, składającym się z 2 serwerów z oprogramowaniem SUSE Linux Enterprise. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania systemu wraz ze wsparciem technicznym i opieka serwisowa oprogramowania systemu pracy grupowej Open Workgroup Suite firmy Micro Focus, posiadanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma dokumentów: dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3. pkt 3.1. SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ust. 3 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U. z 2014r poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). 6. Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38ustawy z dnia 2 lipca 2004r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015r. poz. 584 ze zm.). 7. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 3.1. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 10. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII ust.1 pkt 3.1. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia ww. dokumentów także dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP następującego oświadczenia: 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 z późn. zm.) – Zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentów: Dokument, o którym mowa powyżej musi być złożony w formie oryginału. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3. Wzór treści oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści Umowy w następujących przypadkach: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie; 2) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, nie dłużej jednak niż o 1 miesiąc; 3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 4) w przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, niepozwalających na realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ww. przypadku zmianie (w tym ograniczeniu może ulec zakres rzeczowy przedmiotu umowy, wynagrodzenie lub sposób realizacji przedmiotu umowy; 5) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 6) siły wyższej. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; wówczas zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio do zaistniałych zmian. W przypadku okoliczności opisanych w pkt a), Wynagrodzenie netto nie zmieni się, a zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usunięcia (naprawy) awarii krytycznej (CN)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie awarii krytycznej (CR)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)