dostawy materiałów zużywalnych z zakresu okulistyki

Publication date 2018-03-09
End date 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Ursynów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528989-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych z zakresu okulistyki na potrzeby Ursynowskiego Centrum Zabiegowego oraz pozostałych przychodni Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62737a60-2b76-4fc0-bfc4-e799e23dcd30
Biuletyn 528989-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Ursynów
Regon 1718583900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamiany
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02786
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 641-67-59
Zamawiajacy fax 22 641-52-14
Zamawiajacy email biuro@zozursynow.pl
Adres strony url www.zozursynow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozursynow.pl
Dostep do dokumentow ograniczony 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13, sekretariat Dyrektora, pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu dostawy materiałów zużywalnych z zakresu okulistyki
Numer referencyjny SPZOZ.U.200/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych z zakresu okulistyki na potrzeby Ursynowskiego Centrum Zabiegowego oraz pozostałych przychodni Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych, jednorazowych wykorzystywanych do leczenia zaćmy z użyciem fakoemusyfikatora bądź metodą tradycyjną, przy czym: każda dostawa o wartości nie mniejszej niż, Pakiet nr 1- 75.000,00 zł, Pakiet nr 2 - 70.000,00 zł, okres realizacji każdej z dostaw nie może być krótszy niż 6 miesięcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oraz w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów żądanych na podstawie pkt 7.3 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dotyczy dokumentów wskazanych w pkt 7.3.1- 2), 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dotyczy dokumentów wskazanych w pkt 7.3.3). Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3.3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3.1- 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów wymienionych w pkt 7.3 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi załącznik 4 do SIWZ. Dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, dostawy które są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższych dokumentów, dowodem określającym czy dostawy zostały wykonane będzie oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają postawionym wymaganiom zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: wykazu dostaw.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dopuszczalne są, gdy zachodzi co najmniej jedna z poniższych sytuacji: 1) w celu wykorzystania asortymentu ustalonego w załączniku nr 1 zgodnie z faktycznymi potrzebami zajdzie potrzeba odpowiedniej zmiany terminu zakończenia realizacji umowy – w takiej sytuacji 12 miesięczny czas realizacji umowy określony w § 10 zostanie odpowiednio zmieniony, lecz nie dłużej niż do 18 miesięcy, 2) w celu realizacji faktycznych potrzeb, zajdzie potrzeba zmiany ilości poszczególnych pozycji przewidzianych w załączniku nr 1 – w takiej sytuacji poszczególne ilości pozycji wymienione w załączniku nr 1 zostaną odpowiednio zmienione, tak aby suma ich cen jednostkowych i nowo określonych ilości, z uwzględnieniem cen i ilości wcześniej dostarczonych, nie zmieniła dotychczasowej ceny umowy, o której mowa w § 5 albo nie spowodowała jej obniżenia poniżej 60% tej ceny, 3) jeżeli zachodzi potrzeba uzgodnienia nowego asortymentu, zastępującego ze względów technicznych lub technologicznych asortyment dotychczasowy, dla którego w udokumentowany i wypróbowany sposób zostanie potwierdzona przydatność i zgodność z cechami asortymentu dotychczasowego, przy zachowaniu również dotychczasowych cen jednostkowych, o których mowa w załączniku nr 1 lub ich odpowiedniemu obniżeniu – w takiej zostaną odpowiednio zmienione ceny jednostkowe poszczególnych pozycji wymienionych w załączniku nr 1 oraz dotychczasowa cena umowy, o której mowa w § 5, 4) gdy wskutek zmienianych na podstawie wprowadzonych po zawarciu umowy przez ustawodawcę przepisów prawa dojdzie do zmiany wysokości stawek podatkowych dotyczących towarów będących przedmiotem umowy – w takiej zostaną odpowiednio zmienione ceny jednostkowe asortymentu wymienione w załączniku nr 1 i cena umowy określona w § 5, uwzględniając dotychczasowe ceny jednostkowe asortymentu wcześniej dostarczonego. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dopuszczalne są także innych w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ustawy PZP. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej za zgodą obu Stron, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawy materiałów zużywalnych z zakresu okulistyki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawy materiałów zużywalnych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)