Dostawa i montaż elementów scenograficznych wykonanych według projektu Zamawiającego na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528986-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów scenograficznych wykonanych według projektu Zamawiającego na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (MMW). Zamówienie zostanie wykonane z materiałów Wykonawcy.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie wymiarów elementów scenograficznych, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, doprowadzenia energii elektrycznej oraz spełnienia pozostałych wymagań technicznych itp. - zawarte są w dołączonych do siwz projektach standów scenograficzno-informacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tych projektach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym oraz z autorem projektów na etapie realizacji umowy i w okresie gwarancji i rękojmi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wszystkich wymiarów na miejscu przed przystąpieniem do realizacji projektu.
5. Wszystkie szczegóły projektu dotyczące strony wizualnej i rozwiązań technologicznych, w szczególności dotyczące przepierzenia przy szklanej balustradzie i przy windzie, metalowego emblematu oraz tunelu (elementu scenograficznego) - wymagają przed przystąpieniem do realizacji zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz autorem projektu. Elementy scenograficzne muszą być zaopatrzone w odpowiedni osprzęt, zgodnie z przeznaczeniem i wytycznymi zawartymi w projekcie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9c40cf0-483e-4bd8-9029-d7a2af5170a9
Biuletyn 528986-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Regon 22036232000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawiszy Czarnego
Zamawiajacy adres numer domu 1 B
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-374
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +4858 620 13 81
Zamawiajacy fax +4858 620 13 85
Zamawiajacy email sekretariat@muzeummw.pl
Adres strony url www.muzeummw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeummw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeummw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zawiszy Czarnego 1B, 81-374 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż elementów scenograficznych wykonanych według projektu Zamawiającego na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Numer referencyjny ZP/01/MMW/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów scenograficznych wykonanych według projektu Zamawiającego na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (MMW). Zamówienie zostanie wykonane z materiałów Wykonawcy. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie wymiarów elementów scenograficznych, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, doprowadzenia energii elektrycznej oraz spełnienia pozostałych wymagań technicznych itp. - zawarte są w dołączonych do siwz projektach standów scenograficzno-informacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tych projektach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym oraz z autorem projektów na etapie realizacji umowy i w okresie gwarancji i rękojmi. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wszystkich wymiarów na miejscu przed przystąpieniem do realizacji projektu. 5. Wszystkie szczegóły projektu dotyczące strony wizualnej i rozwiązań technologicznych, w szczególności dotyczące przepierzenia przy szklanej balustradzie i przy windzie, metalowego emblematu oraz tunelu (elementu scenograficznego) - wymagają przed przystąpieniem do realizacji zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz autorem projektu. Elementy scenograficzne muszą być zaopatrzone w odpowiedni osprzęt, zgodnie z przeznaczeniem i wytycznymi zawartymi w projekcie.
Cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow nie wymaga się
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w budynkach użyteczności publicznej co najmniej jedną dostawę elementów scenograficznych / wystawowych o wartości minimum 50.000 zł brutto, w której wartość elementów wykonanych z blachy stalowej wynosiła co najmniej 25.000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa o powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł. b) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy W/w wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w p. 6.3 siwz
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty, zgodnie z wzorem stanowiący załącznik do siwz, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, w/w oświadczenie /dokumenty składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów wówczas zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązania (na podstawie art. 22a ust 2 ustawy) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 3.000 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) zmiany osób nadzorujących wykonanie zamówienia, b) podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia. c) terminu realizacji zamówienia. 2. Zmiany o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: a) wprowadzenia przez autora projektu zmian do projektu/ów wynikających ze zmiany technologii wykonania, rodzaju materiałów, itp. b) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, c) przeszkód obiektywnych uniemożliwiających realizację zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca. d) zmian w zakresie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria dodatkowy okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 30,00
  
Kryteria serwis posprzedażny i pomoc techniczna w podstawowym okresie gwarancji i rękojmi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)