Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Sorkwity oraz dostawa i montaż energooszczędnych źródeł światła oświetlenia wewnętrznego typu LED w wybranych budynkach gminnych

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Gmina Sorkwity
Miejscowość Sorkwity
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529774-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie służące poprawie efektywności energetycznej, polegające na: 1. W zakresie oświetlenia ulicznego: - demontażu istniejących opraw sodowych oraz rtęciowych, przekazanie i dostarczenie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego (łącznie szt. 537); - dostawie wraz z montażem energooszczędnych opraw drogowych typu LED,
na terenie gminy Sorkwity, - montażu nowego oprzewodowania w wysięgnikach rurowych – przewód YDY 2 x 2,5 mm2 oraz bezpiecznikowego złącza do lamp oświetlenia ulicznego zasilanych z elektroenergetycznej linii napowietrznej z przewodami izolowanymi AsXS jak, i przewodami gołymi AL.; - uzyskanie niezbędnych zgód od zarządcy sieci ENERGA OŚWIETLENIE SP. Z O.O. , - wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach), - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2. W zakresie oświetlenia w wewnętrznego: 2.1. W budynkach GOK przy ul. Szkolnej 5 oraz Szkolnej 18 w Sorkwiatach: - demontażu istniejących źródeł światła w postaci świetlówek T8,- przystosowaniu istniejących opraw do energooszczędnych źródeł światła LED, - dostawie wraz z montażem energooszczędnych źródeł światła LED, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2.2. W budynkach szkół w Zyndakach i Sorkwitach: - demontażu istniejących źródeł światła w postaci świetlówek T8, - przystosowaniu istniejących opraw do energooszczędnych źródeł światła LED, - dostawie wraz z montażem energooszczędnych źródeł światła LED, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, - demontażu 20 starych opraw oświetleniowych na sali gimnastycznej, - przystosowaniu instalacji do nowego układu oświetlenia, - dostawie wraz z montażem 20 energooszczędnych opraw LED - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3 Finansowaniu inwestycji – poprzez zapewnienie finansowania zewnętrznego. Przedmiot zamówienia będzie w całości finansowany w ramach zewnętrznego finansowania, Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie w formie faktoringu. płata należności z tytułu dostawy oraz koszty finansowania inwestycji sfinansowane będą ratalnie przez Zamawiającego z oszczędności, uzyskanych wskutek przeprowadzenia przedsięwzięcia, służącego poprawie efektywności energetycznej. Koszty finansowania będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Okres finansowania: 5 (pięć) lat. Parametry techniczne opraw, szczegółowe określenie miejsca wykonania dostawy oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Rozdziale V SIWZ Dane techniczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac671efd-d3c3-4a9c-a1a6-da776eb49a12
Biuletyn 529774-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Sorkwity
Regon 54094300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Olsztyńska
Zamawiajacy miejscowosc Sorkwity
Zamawiajacy kod pocztowy 11731
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0-89 742-81-79
Zamawiajacy fax 0-89 742-85-30
Zamawiajacy email sorkwity@go2.pl
Adres strony url http://bip.gminasorkwity.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gminasorkwity.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Olsztyńsa 16A, 11-731 Sorkwity
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Sorkwity oraz dostawa i montaż energooszczędnych źródeł światła oświetlenia wewnętrznego typu LED w wybranych budynkach gminnych
Numer referencyjny RBG.721.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie służące poprawie efektywności energetycznej, polegające na: 1. W zakresie oświetlenia ulicznego: - demontażu istniejących opraw sodowych oraz rtęciowych, przekazanie i dostarczenie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego (łącznie szt. 537); - dostawie wraz z montażem energooszczędnych opraw drogowych typu LED, na terenie gminy Sorkwity, - montażu nowego oprzewodowania w wysięgnikach rurowych – przewód YDY 2 x 2,5 mm2 oraz bezpiecznikowego złącza do lamp oświetlenia ulicznego zasilanych z elektroenergetycznej linii napowietrznej z przewodami izolowanymi AsXS jak, i przewodami gołymi AL.; - uzyskanie niezbędnych zgód od zarządcy sieci ENERGA OŚWIETLENIE SP. Z O.O. , - wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach), - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2. W zakresie oświetlenia w wewnętrznego: 2.1. W budynkach GOK przy ul. Szkolnej 5 oraz Szkolnej 18 w Sorkwiatach: - demontażu istniejących źródeł światła w postaci świetlówek T8,- przystosowaniu istniejących opraw do energooszczędnych źródeł światła LED, - dostawie wraz z montażem energooszczędnych źródeł światła LED, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2.2. W budynkach szkół w Zyndakach i Sorkwitach: - demontażu istniejących źródeł światła w postaci świetlówek T8, - przystosowaniu istniejących opraw do energooszczędnych źródeł światła LED, - dostawie wraz z montażem energooszczędnych źródeł światła LED, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, - demontażu 20 starych opraw oświetleniowych na sali gimnastycznej, - przystosowaniu instalacji do nowego układu oświetlenia, - dostawie wraz z montażem 20 energooszczędnych opraw LED - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3 Finansowaniu inwestycji – poprzez zapewnienie finansowania zewnętrznego. Przedmiot zamówienia będzie w całości finansowany w ramach zewnętrznego finansowania, Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie w formie faktoringu. płata należności z tytułu dostawy oraz koszty finansowania inwestycji sfinansowane będą ratalnie przez Zamawiającego z oszczędności, uzyskanych wskutek przeprowadzenia przedsięwzięcia, służącego poprawie efektywności energetycznej. Koszty finansowania będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Okres finansowania: 5 (pięć) lat. Parametry techniczne opraw, szczegółowe określenie miejsca wykonania dostawy oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Rozdziale V SIWZ Dane techniczne
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 (pięćset tysięcy) zł,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.: - Dysponowania min 1 osobą , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - Dysponowania min 2 osobami posiadających uprawnienia do prac pod napięciem PPN Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów praz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowane ( Dz. U. z 2016r. Poz. 2255) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016, poz. 65) - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem technicznym to jest minimum 1 podnośnikiem koszowym o minimalnej wysokości podnoszenia 16 metrów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu - wykazu, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego o wartości minimum 500.000,00 zł brutto (słownie pięćset tysięcy złotych brutto ) oraz minimum jedno zadanie polegające na budowie (przebudowie, modernizacji, remoncie) oświetlenia ulicznego, obejmującego minimum 400 sztuk punktów świetlnych oświetlenia ulicznego wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania raz załączeniem dowodu, określającego czy robota została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona; - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 (pięćset tysięcy) zł, - wykazu, że Wykonawca, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.: Dysponowania min 1 osobą , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Dysponowania min 2 osobami posiadających uprawnienia do prac pod napięciem PPN Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów praz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowane ( Dz. U. z 2016r. Poz. 2255) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016, poz. 65, - wykazu, że wykonawca dysponuje następującym sprzętem technicznym to jest minimum 1 podnośnikiem koszowym o minimalnej wysokości podnoszenia 16 metrów Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 9 pkt 8-10 SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 9 pkt 8-10 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków nie ulega sumowaniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz dowody realizacji zadań. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty: wiedza i doświadczenie, zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wiedza i doświadczenie, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub, b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże samodzielnie wiedzę i doświadczenie, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. Nie wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 24 ust. 12 ustawy Pzp może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego: - Karty katalogowe proponowanych opraw; - certyfikaty i inne dokumenty, w języku polskim, potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami: deklarację zgodności UE potwierdzającą zgodność wyrobu z aktualnymi wymogami zawartymi w przepisach zasadniczych (dyrektywy Nowego Podejścia oraz Rozporządzenia) oraz w przepisach szczegółowych (normy zharmonizowane) jak niżej: - 2014/30/UE Dyrektywa niskonapięciowa LVD (poprzednio obowiązująca 2004/108/WE ) - 2014/30/UE Dyrektywa niskonapięciowa EMC (poprzednio obowiązująca 2004/108/WE) - 2011/65/UE Dyrektywa RoHS; - spełnianie wymogów bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych zgodnie z PN-EN62471; zgodność wartości wskaźnika udziału światła emitowanego ku górze (ULOR) z Rozporządzeniem WE nr 245/2009; - promesa finansowania zewnętrznego neutralnego dla budżetu gminy, potwierdzającą zapewnienie źródła finansowania w okresie 5 (pięć) lat.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony - Formularz oferty. 2) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów, należy zastosować zasady przewidziane w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. 4) Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5) Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 17), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, który ubiega się o całość zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, o/Mrągowo, nr: 64 9350 0001 0216 5293 2073 0002 z dopiskiem: Wadium – Przetarg na dostawę z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Sorkwity.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jego poszczególnych elementów, w następujących przypadkach: a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; b) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria redukcja zużycia energii elektrycznej
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)