Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529347-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych w pakietach powyżej 30000 Euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a448891-38e8-4e84-9b39-1431b48dbbc4
Biuletyn 529347-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 112964100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 271 942
Zamawiajacy fax 438 275 452
Zamawiajacy email spzozsieradz@lodzkie.pl
Adres strony url www.spzozsieradz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsieradz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Na piśmie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki w Sieradzu 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 7, Administracja II piętro, Biuro Podawcze pokój nr 235
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych
Numer referencyjny SZP.215 – 9/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych w pakietach powyżej 30000 Euro.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej /www.spzozsieradz.pl/ informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9.3.1. Aktualnych katalogów, opisów, fotografii, ulotek potwierdzających wymagane parametry w zakresie wszystkich pakietów. 9.3.2. Deklaracji Zgodności CE - w zakresie wszystkich pakietów. 9.3.3. Certyfikat potwierdzający kategorię Środka Ochrony indywidualnej – dot. pakietu 4 i 5 9.3.4. Raport z badań jednostki niezależnej potwierdzający brak tiuramów, MBT – dot. pakietu 1. 9.3.5. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z wymaganą normą EN 388 – dot. pak. 2 9.3.6. Wyniki badań na ASTM F 1671 9.3.7. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z wymaganymi normami EN 374-1, 2, dot. pakietu 1 i EN 374-1, 2, 3 dotyczy pakietu 2 i 3. 9.3.8. Raport z badania na co najmniej 10 substancji chemicznych (bez cytostatyków), w tym: 2 alkohole 70% etanol i 70% izopropanol - odporność na przenikanie dla wymienionych alkoholi min 25 min. wykonany przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną - dot. pak. 4 9.3.9. Raport z badania na min. 12 cytostatyków w tym; Etoposide, Fluoroucacil, Metotrexat, Mitomycin C wykonany przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną – dot. pak. 4 9.3.10. Raport z badania wg EN 374-3 na co najmniej 10 substancji chemicznych /bez cytostatyków/, z 6 poziomem odporności, w tym mn.in. etanol, izopropanol wykonany przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną – dot. pak. 5
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - zmiany numeru katalogowego towaru - wydłużenie okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych - zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena pakietu
Znaczenie 60,00
  
Kryteria walory użytkowe
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)