Dostawa wody mineralnej dla jednostek Policji woj. wielkopolskiego

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529728-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i jednostek jej podległych, w butelkach PET, o pojemności 1,5 litra, w niżej podanych ilościach:
1.1 109 266 szt. wody mineralnej gazowanej
1.2 78 886 szt. wody mineralnej niegazowanej
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1.1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości są ilościami szacunkowymi, a Zamawiający zrealizuje zamówienie wg faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5148d23a-7085-470a-8a80-06a8ee85e798
Biuletyn 529728-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 630703410
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kochanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2a
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8412743
Zamawiajacy fax 61 8412744
Zamawiajacy email przetargi@po.policja.gov.pl
Adres strony url http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,dok.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu /1366,dok.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośednictwem operatra pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres osobiście lub za pośrednictem kuriera - ul. Dąbowskiego 17a, Poznań, za pośrednictwem operatora pocztowego - ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wody mineralnej dla jednostek Policji woj. wielkopolskiego
Numer referencyjny ZZP-2380-16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i jednostek jej podległych, w butelkach PET, o pojemności 1,5 litra, w niżej podanych ilościach: 1.1 109 266 szt. wody mineralnej gazowanej 1.2 78 886 szt. wody mineralnej niegazowanej 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1.1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości są ilościami szacunkowymi, a Zamawiający zrealizuje zamówienie wg faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych.
Cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeżeli wykaże, że dysponuje min. 1 pojazdem wyposażonym w pełni funkcjonalną (podnoszoną) platformą wyładunkową
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przedmiotowy odpis dotyczący również podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy wskaże podwykonawcę. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów w przypadku gdy wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tej baz danych ww. dokument
Zakresie warunkow udzialu Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 4. 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załącznikach 2.1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału wraz ze świadectwem Państwowego Zakładu Higieny zawierające ocenę i kwalifikację rodzajową zaoferowanej wody, (ważne w okresie trwania umowy), zgodnie z wymaganiami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85, poz. 466). Dokument - Świadectwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: - Każdy z ww. załączników do formularza ofertowego nie podlega procedurze uzupełnienia i z tego względu niezłożenie któregokolwiek z nich spowoduje odrzucenie oferty. Nadto, wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. Formularz ofertowy winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. ceny oraz nazwy bądź inne wyczerpujące dane wymagane i wskazane przez Zamawiającego w odpowiednich miejscach formularza ofertowego, umożliwiające Zamawiającemu identyfikację konkretnego oferowanego przedmiotu, w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. - Przedmiotowe Świadectwo PZH stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 2.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 2.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5. Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp zobowiązany jest, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w pkt. VI.3.12 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu dostawy: a) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy spowodowana siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności; b) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; c) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności; d) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane np. wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach; b) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. - pod warunkiem, że zmiana, o której mowa w lit. a i b nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3) zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeśli zmiany, o których mowa w lit. b lub c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia. Powyższe zmiany będą miały zastosowanie jeżeli umowa przekroczy okres dłuższy niż 12 miesięcy. 2. Dopuszczalne są zmiany określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 ustawy Pzp z uwzględnieniem zasad określonych w art. 144 ust. 1 d Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 144 ust. 1a i 1b Ustawy Pzp. 3. Inne zmiany - zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy; 4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 5. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Zawartość soli mineralnych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)