Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529919-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego według 2 części :
1) Cześć 1 – komputer przenośny - 2 szt.
2) Cześć 2 – serwer plików wraz z zestawem dysków twardych – 1 szt.
Opisany sprzęt w punktach od 1) do 2) stanowi odrębne części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną, lub wszystkie z powyższych części zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
3.1 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz objęty gwarancją wykonawcy/ producenta, przeznaczony na teren UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
3.2 Urządzenia muszą być wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed terminem dostawy.
3.3 Zamawiający nie dopuszcza oferowania urządzeń o statusie refurbish oraz takich, które były fizycznie eksploatowane ale zostały uprzednio zakupione dla potrzeb realizacji innego projektu (t.j. zgodnie z polityką licencyjną producenta zostały zarejestrowane na innego Użytkownika Końcowego).
3.4 Dostawa obejmuje: dostarczenie sprzętu z jego wniesieniem i podpisanie protokołu odbioru ilościowego – całość realizacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego: Kraków. Ul. Bernardyńska 3 Dział IT.
3.5 Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu.
3.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 5 do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu. Wykonawca w ofercie będzie zobowiązany przedłożyć pełną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z pełnym opisem technicznym (przedstawioną w postaci opisu poszczególnych części składowych oferowanego urządzenia/urządzeń) lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae25a57d-0a4c-4e71-a30e-2cc259cfb28b
Biuletyn 529919-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Regon 387191300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kanonicza
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy fax 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy email zp@upjp2.edu.pl
Adres strony url www.upjp2.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Konserwacja unikatowych w skali światowej zabytków związanych z historią Krakowskiej Kapituły Metropolitalnej oraz udostępnienie ich w przestrzeni wystawienniczej w postaci interaktywnej multimedialnej ekspozycji dostosowanej do potrzeb różnorodnych grup docelowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 6. Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego. Poddziałanie 6.1.1 Ochrona i opieka nad zabytkami, z Europejskiego Rozwoju Regionalnego nr Umowy RPMP.02.01.02-12-0044/16-00,
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowośc prawną
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.upjp2.edu.pl/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-069 Kraków, ul. Bernardyńska 3 Biuro Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny ZP.240/18 - 06
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego według 2 części : 1) Cześć 1 – komputer przenośny - 2 szt. 2) Cześć 2 – serwer plików wraz z zestawem dysków twardych – 1 szt. Opisany sprzęt w punktach od 1) do 2) stanowi odrębne części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną, lub wszystkie z powyższych części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: 3.1 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz objęty gwarancją wykonawcy/ producenta, przeznaczony na teren UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3.2 Urządzenia muszą być wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed terminem dostawy. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza oferowania urządzeń o statusie refurbish oraz takich, które były fizycznie eksploatowane ale zostały uprzednio zakupione dla potrzeb realizacji innego projektu (t.j. zgodnie z polityką licencyjną producenta zostały zarejestrowane na innego Użytkownika Końcowego). 3.4 Dostawa obejmuje: dostarczenie sprzętu z jego wniesieniem i podpisanie protokołu odbioru ilościowego – całość realizacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego: Kraków. Ul. Bernardyńska 3 Dział IT. 3.5 Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu. 3.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 5 do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu. Wykonawca w ofercie będzie zobowiązany przedłożyć pełną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z pełnym opisem technicznym (przedstawioną w postaci opisu poszczególnych części składowych oferowanego urządzenia/urządzeń) lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany na podstawie aneksu do niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie rodzaju, typu, modelu sprzętu pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę urządzenie lub urządzenia będą nowszą wersją urządzenia lub urządzeń wskazanych w ofercie, co oznacza że będą miały identyczne lub lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów lepsze i pozostałe parametry bez zmian. 3. Przewidywana w ust. 2 możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna jedynie za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem potwierdzenia przez Wykonawcę, że proponowane urządzenie lub urządzenia spełniają warunki określone w ust. 2. Brak zgody Zamawiającego w niniejszej kwestii oznacza obowiązek Wykonawcy dostarczenia sprzętu zgodnie z ofertą. 4. Dokonanie zmian Umowy określonych w ust. 2 nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia wskazanego w § 5 ust.1 ani terminu realizacji Umowy ani zmianą zasad naliczania kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienie dla którejkolwiek ze Stron. 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie. 6. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania; b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 7. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 8. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SERWERA PLIKÓW 1 SZT. WRAZ Z ZESTAWEM DYSKÓW TWARDYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ dla części 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (LAPTOP)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ dla części 2
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)