Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529650-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 441110001, 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na pięć [ 5 ] części:
1.1Część nr 1: Dostawa materiałów hydraulicznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1A do SIWZ;
1.2Część nr 2: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1B do SIWZ;
1.3Część nr 3: Dostawa materiałów elektrycznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1C do SIWZ;
1.4Część nr 4: Dostawa materiałów stolarskich – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia[OPZ] będącym załącznikiem nr 1D do SIWZ;
1.5Część nr 5: Dostawa wykładzin i paneli – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1E do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Ilości wskazane odpowiednio w załączniku nr 1A-1E do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1A-1E do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.
4. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia inny niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio w załączniku 1A-1E do SIWZ), lecz o parametrach nie gorszych od podanych, załączając jednocześnie dane techniczne proponowanych elementów.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1A-1E do SIWZ), użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1A-1E do SIWZ), spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla przedmiotowego zamówienia.
6. Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji: nie krótszej niż dwanaście [ 12 ] miesięcy.
7. Wymagania techniczne i jakościowe (jeżeli dotyczy):
7.1. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn.: nieużywane przed dniem dostarczenia i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.
7.2. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum dwunasto [ 12 ] miesięcznej gwarancji na produkty wyszczególnione odpowiednio w załączniku 1A-1E do SIWZ.
7.3. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7.4. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w krajach Unii Europejskiej tj.: oznakowany CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U.2016.806).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3858eb5-e92c-4914-a9d2-3d7f7b6a4c67
Biuletyn 529650-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/04/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na pięć [ 5 ] części: 1.1Część nr 1: Dostawa materiałów hydraulicznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1A do SIWZ; 1.2Część nr 2: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1B do SIWZ; 1.3Część nr 3: Dostawa materiałów elektrycznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1C do SIWZ; 1.4Część nr 4: Dostawa materiałów stolarskich – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia[OPZ] będącym załącznikiem nr 1D do SIWZ; 1.5Część nr 5: Dostawa wykładzin i paneli – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1E do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy. 3. Ilości wskazane odpowiednio w załączniku nr 1A-1E do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1A-1E do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy. 4. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia inny niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio w załączniku 1A-1E do SIWZ), lecz o parametrach nie gorszych od podanych, załączając jednocześnie dane techniczne proponowanych elementów. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1A-1E do SIWZ), użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1A-1E do SIWZ), spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji: nie krótszej niż dwanaście [ 12 ] miesięcy. 7. Wymagania techniczne i jakościowe (jeżeli dotyczy): 7.1. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn.: nieużywane przed dniem dostarczenia i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. 7.2. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum dwunasto [ 12 ] miesięcznej gwarancji na produkty wyszczególnione odpowiednio w załączniku 1A-1E do SIWZ. 7.3. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7.4. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w krajach Unii Europejskiej tj.: oznakowany CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U.2016.806).
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: odpowiednio do części: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia trzydziestego pierwszego grudnia dwa tysiące osiemnastego [ 31.12.2018 ] roku. 2. Zamawiający zastrzega, że umowa (odpowiednio do części) zawarta w przedmiotowym postępowaniu wygaśnie mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, a po upływie terminu wskazanego w pkt. 4.1. SIWZ lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizacje przedmiotu zamówienia mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu produktów określonych w załączniku nr 1A-1E (odpowiednio do części), w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ (dalej jako Zamówienia). 4. Realizacja (dostawa) Zamówienia następować będzie w ciągu maksymalnie trzech [ 3 ] dni roboczych, od zgłoszenia każdego Zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail. 5. Realizacja (dostawa) każdego Zamówienia zostanie zrealizowana przez Wykonawcę (w opakowaniu zapewnionym przez Wykonawcę) własnym transportem na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy. 6. Termin realizacji (dostawy) każdego Zamówienia wskazany w pkt. 4.4. SIWZ jest terminem maksymalnym (odpowiednio do części) na realizację (dostawę) Zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin realizacji (dostawy) Zamówienia. 7. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej trzydzieści [ 8.30 ] do czternastej [ 14.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 8. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji Zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu SIWZ dniem roboczym wówczas Wykonawca zobowiązany jest zrealizować Zamówienie w następnym dniu przypadającym w dniu roboczym w rozumieniu. 9. Zamówienie będzie realizowane w dni robocze.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy (produkty) wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia – uwzględniającego nazwę, typ, model, parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (oferowanych produktów) (w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę – Oferowany produkt) wraz z podaniem cen, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A-1E do SIWZ (odpowiednio do części).
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. --- Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów hydraulicznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1A do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów hydraulicznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólnobudowlanych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1B do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów ogólnobudowlanych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów elektrycznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1C do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów elektrycznych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów stolarskich – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia[OPZ] będącym załącznikiem nr 1D do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów stolarskich – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia[OPZ] będącym załącznikiem nr 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wykładzin i paneli – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1E do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wykładzin i paneli – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1E do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji na dostarczone produkty
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Liczba dni roboczych realizacji (dostawy) Zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)