Sukcesywna dostawa materiałów zespalających złamania okołoprotezowe

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Opolskie Centrum Rehabilitacji sp. z o.o.
Miejscowość Korfantów
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529647-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów zespalających złamania okołoprotezowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 stanowiącego integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fed47668-1239-4021-8d3b-5a26c3e6fcb7
Biuletyn 529647-N-2018
Zamawiajacy nazwa Opolskie Centrum Rehabilitacji sp. z o.o.
Regon 65453000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyzwolenia
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Korfantów
Zamawiajacy kod pocztowy 48-317
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 43 44 000
Zamawiajacy fax 77 43 44 004
Zamawiajacy email ocr@ocr.pl
Adres strony url www.bip.ocr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.ocr.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ocr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 48-317 Korfantów ul. Wyzwolenia 11
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów zespalających złamania okołoprotezowe
Numer referencyjny PZP-225/04/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów zespalających złamania okołoprotezowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 stanowiącego integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) 2 dostawy określone przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (każda)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdz. V ust. 3 lit. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany treści umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wskazując na podstawie art.144 ust.1 ustawy PZ, że warunkiem takiej zmiany, mogą być okoliczności nieznane zamawiającemu przed rozstrzygnięciem przetargu lub powstałe po dacie rozstrzygnięcia na które strony nie miały wpływu, a także okoliczności leżące po stronie wykonawcy. Zakres takich zmian może dotyczyć w szczególności: 1.Strony dopuszczają zmianę zaoferowanych cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT nie będzie wymagała zmiany treści umowy. 2. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu objętego umową w sytuacji: a. okresowych promocji, b. obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy. W sytuacji, gdy na rynek: a. zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, b. bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji, c. bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek wykonawcy, rozpatrzony przez Zamawiającego w terminie 14 dni od otrzymania. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określą jego wartość. 3. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również dane adresowe lub rejestrowe stron umowy. 4. Zmiany o których mowa powyżej zostaną wprowadzone w formie pisemnego aneksu do umowy
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)