Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach

Publication date 2018-03-13
End date 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach
Miejscowość Rydułtowy
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530528-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu do pracowni obsługi gości i pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni obsługi gości”.
Część II pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej”.
Część III pn.: „Dostawa wyposażenia do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej”.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę
na dowolnie wybraną przez siebie część, na dwie części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniania odrębnie.
3. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30, w godzinach pracy Szkoły.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy na komputer stacjonarny z oprogramowaniem w części I i zestawy komputerowe z oprogramowaniem przedmiotowym w części II oraz min. 24 miesięcy na pozostałe, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty „Oświadczenie o warunkach gwarancji” – załącznik nr 3 do oferty (Dział III SIWZ).
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1397796e-b614-45ba-a955-4947da80f33b
Biuletyn 530528-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach
Regon 27612833500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obywatelska
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Rydułtowy
Zamawiajacy kod pocztowy 44280
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 4579090
Zamawiajacy fax 0-32 4579090
Zamawiajacy email sekretariat@zsp2rydułtowy.pl
Adres strony url http://zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Nowoczesne pracownie – skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30 – parter, pok. nr 13.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Obywatelska 30 44-280 Rydułtowy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach
Numer referencyjny ZSP2.KA.081.12.2015
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu do pracowni obsługi gości i pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni obsługi gości”. Część II pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej”. Część III pn.: „Dostawa wyposażenia do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na dwie części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniania odrębnie. 3. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30, w godzinach pracy Szkoły. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy na komputer stacjonarny z oprogramowaniem w części I i zestawy komputerowe z oprogramowaniem przedmiotowym w części II oraz min. 24 miesięcy na pozostałe, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty „Oświadczenie o warunkach gwarancji” – załącznik nr 3 do oferty (Dział III SIWZ). 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 1/I, załącznik nr 1/II i załącznik nr 1/III do Działu II SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) oświadczenie o warunkach gwarancji – załącznik nr 3 do Działu III SIWZ – wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. Uwaga nr 1 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), 2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dotyczy sekcji III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyłącznie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni obsługi gości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część I obejmuje dostawę następujących urządzeń: - kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym – 1 szt., - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką – 1 szt., - projektor multimedialny z rozwijanym ekranem – 1 szt., - komputer stacjonarny z oprogramowaniem – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część II obejmuje dostawę 3 sztuk zestawów komputerowych z oprogramowaniem przedmiotowym – zawodowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część III obejmuje dostawę następujących urządzeń: - aparat pełnoklatkowy (FF) – 3 szt. różnego rodzaju, - profesjonalny spektro – kolorymetr – 1 szt., - drukarka specjalistyczna – ploter – 1 szt., - zestaw współdziałających z sobą trzech reflektorów studyjnych z lampą – 1 szt., - obiektyw długoogniskowy – 2 szt., - aparat fotograficzny – lustrzanka cyfrowa – 10 szt. różnego rodzaju, - densytometr − refleksyjno-transmisyjny – 1 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)